האם מאיץ החלקיקים יפטור מהצורך בידיעה קבוע? ומסר ביומטרי לחג החירות

אחת המטרות המוצהרות של מפעילי מאיץ החלקיקים שבגבול שוייץ-צרפת, זה ששותפים בו גם מדענים ישראלים, ואמור לשחזר את המפץ הגדול, היא לגלות אפשרות קיומם של מימדים נוספים ביקום.
הפיתוי הגדול שבחקר קיומם של מימדים נוספים ביקום, שמושך אליו בעלי אינטרסים שאינם רק מדעייםהוא האפשרות שגילויים עשוי לגלות את ה'שביל עוקף מרחק' שיאפשר הגעה מהירה לכוכבים הרחוקים מכאן שנות אור.

אנשים שהתנסו בעומק ה'ידיעה-לא-קבוע' (שכולנו התנסינו בה, כפי שכבר אמרתי, השאלה באיזה עומקים) השתתפו במסעות בינגלקטיים הנראים בלתי הגיונים לאור מה שידוע למדע הרשמי. רוב האנשים מתייחסים לעדויות כאלה של מסעות, כמו לעדויות של לוקחי טריפים, יש כאלה שלא.

מחקר אמיתי, אם ישנו (ובואו נצא מתוך הנחה שהוא ישנו) הגיע למסקנות שמסעות כאלה יכולים להתקיים – מסעות העוקפים את מגבלות החלל והזמן שמוכרים לנו – ומחקר אמיתי לוקח זאת כהנחת יסוד, שמסעות אלה התקיימו דרך מימד נוסף.

המחקר האמיתי הגיע גם למסקנה שהיתרון של החייזרים, (שעל פי עדויות וסימנים החל מתקופת התנ"ך וקודם, באו איתנו במגע) עלינו, הוא שקיבולת מוחם, או מה שמתפקד אצלם כמוח, מאפשרת להם להחזיק מידע שאנחנו, בהיעדר יודע קבוע, ובמגבלת המוח שלנו, איננו יכולים להחזיק.
במחקר האמיתי מאמינים כעת שיכולת אנושית להגיע אל בתיהם של החייזרים, שתושג דרך המדע הקונוונציונלי, הידוע, דרך כלים שישנם בידי המין האדמי, תאזן ותחפה על מה שחסר לנו, ותאפשר לבני כדור הארץ להתמודד עם 'החייזרים'. לישראלים יש בכך עניין מיוחד, אולי בגלל בדידותינו ההולכת ומסתמנת בעולם בני האדם, אך אולי לא רק.

ושוב, כמו שחלק מהעדויות והסיפורים אומרים, יתכן שגם כעת, זאת אשליה אופטית לחשוב שיש כאן 'אוטונומיה אנושית'. לפי הסיפורים, עולמם של בני האדם תמיד נשלט באופן עקיף, ותמיד שימשנו חיילים במלחמות של אינסטנציות יותר גבוהות. גם ההפרדה בין 'בני אדם' ל'חייזרים' היא לא תמיד, ואולי אף פעם לא, טהורה. יש איזה הנחה, שה'רשויות הבינכוכביות' במידה שיש כאלה, חוששות מהגעת מין נוסף וחסר מעצורים אל החלל. אולי, זה יתכן, אבל בואו נניח שגם שם יש גורמים שמצפצפים על אמנות בינכוכביות, והרעיון של חיילים משודרגים, שחלק מהכלים שלהם הם יפתחו בעצמם, ויעשו את הדרך ל'שם' ההוא על חשבונם כדי לשרת את האדונים במלחמותיהם הקוסמיות, דווקא מתאים להם, כל עוד המפתח – הראש ובו היכולת לדעת את מה שאנחנו לא יודעים קבוע – נמצא בידם, כמו תמיד.



ושוב, למאגר הביומטרי – הנה סיפור עם מסר לחג החירות על מקרה שממנו אפשר ללמוד מה צפוי כאן, גם לאזרחים שישליכו את הבמבה בפח זבל הסמוך לאירוע, כשהמאגר יוקם, למען שארית החירות, אזרחים – סרבו ביומטרי!!!

פורסם על ידי הצועד בנעליו In-his-shoes walker

extraterrestrial sources of knowledge

3 תגובות בנושא “האם מאיץ החלקיקים יפטור מהצורך בידיעה קבוע? ומסר ביומטרי לחג החירות

  1. המחקר האמיתי הישראלי – יש להבין – נבנה כדי להשיג עליונות על הערבים. דרך זה הגיעו לעיסוק בחייזרים – (והמחקר האמריקאי – האח הגדול – נבנה כדי להשיג עליונות על הסובייטים. כך לפחות אומר הנאראטיב שישנו כרגע) במה שלא קשור ישירות בדברים שנאמרים פה – הקדישו יותר מ"שעות נוספות". המושגים כפי שהוגדרו אז על ידם חשובים הם: טלפתיה, פראפסיכולוגיה, טלקינזיס, מדיום, תיקשור. מתוך זה צמחו דברים נוספים, כשברקע, כל הזמן, כך לפחות תטען הטענה – השפעה של פטרונים יקומיים, אבל שלא הראו את עצמם, אולי לא נתנו לאף אחד סיכוי להבין שהם קיימים. "הנערים" – בני כדוה"א (מלשון "ישחקו הנערים לפנינו") כבשו להם יותר ידע ממה שתכננו הפטרונים בתחילה לאפשר להם – אך הוא נחשב אצל בני האדם האלה ל"שעות נוספות".
    כשהשאילה האוניברסיטה בפעם הראשונה את בנייניה הנטושים מ1981 החלו די מהר מוחות ברמה יותר גבוהה – לאו דווקא החוקרים במעבדות הביולוגיה שהאוניברסיטה העבירה לשם, להשתלט על העניינים שם.
    יש הרבה מחקר שמכוון ל"השמדת נחותים".

    אהבתי

  2. בדצמבר היה מהפך הסטורי לטובת המתחרה, ובפברואר היה כאן שיא נמוך שלא היה מאז החודשים הראשונים סוף 2004 אני חושב. במרץ שבה עטרה ליושנה במהפך בענ.ק. (בין זקני חבורת המחץ יש יגידו שזה מזכיר להם משהו ברקע של תקופת המצעד המקורי).

    אהבתי

כתיבת תגובה