החודש שאחרי

מה שהורגש לי כמו לילה אחד, היה חודש שלם של כדור הארץ.
השמועה שהמותווים עשו הסכם שלום עם השלטונות הגלקטיים הגיעה תוך שעות מעטות מאד לכל המקומות, ועוד בטרם עלה השחר ירדו כל אנשי המשמרות בארץ למחתרת, וכבר בבוקר צעדו מצעדי מותווים אל תוך הערים הגדולות ותפסו את בנייני הממשל האדמיים ואת בסיסי המשמרות. ארבעת האנשים שהסתבר שהם היו ההוגים והמפעילים הראשיים של ההתוויה שלחו יד בנפשם עוד לפני שהגיע מצעד המותווים לבונקר בו התחבאו. שניים מהם התאבדו ביחד עם בנות זוגם. תורים שהגיעו לאורך של רחובות שלמים ניצפו ליד מקומות שבהם התבצע קיעקוע של 21 על המצח. בדיוק כמו שניבא השליח. בראש התורים עמדו אנשי הסיירות והמשמרות לשעבר, אלה שהיו פעם בראש רדיפת המותווים. גם הרבה סלבריטאים היו שם, ביניהם שדרן טלויזיה ותיק מן הערוץ הראשון.
ממשלת מותווים קמה בירושלים, ואגב, זה היה בדיוק ביום ירושלים של אותה שנה, שנחגג הפעם במצעד מותווים שהראשונים בהם שהגיעו לעיר יצאו מן הכפרים הסמוכים בהם הוחזקו לאחר שהפלשתינים שהיו שם קודם נעלמו, במהלך שנות המלחמה.
מכיוון שרעיון ההתוויה הישראלי הועתק גם במדינות האחרות, בכל העולם צעדו מותווים, רודפיהם ירדו למחתרת, התאבדו או התוו גם הם את עצמם, וממשלות מותווים קמו, והעמידו למשפט כל מי שהיה שותף בתכניות ההתוויה.

אולם לאחר שלושה שבועות, התחיל השלטון הגלקטי לשנות את טעמו ולחזור בו מרוב הבטחותיו למותווים. בדיוק כמו שחשבתי שיקרה. המַתווים הרגישו בכך ראשונים, ושוב החלו לתקוף את המותווים, אלא שהפעם היו למותווים נשק ושליטה על הרבה מקומות אסטרטגיים, ובמלחמת האזרחים שפרצה היו הכוחות שקולים, לפחות עד שהמותווים התחילו להתפלג למותווים שמאל שתמכו באופן כללי בשיתוף שרידי הפלשתינים והעובדים הזרים שבארץ במאבק ובאחוות מותווים עולמית, ולמותווים ימין שרבים מהם הצטרפו ל"רחפות השם" החסידיות ותמכו בהסכם פשרה ושיתוף פעולה עם המַתווים ועם ממשלתם הימנית, שקמה מחדש אחרי שכבשו את בנייני הממשלה בירושלים, בסיוע בוגדים ממותווי הימין בעיר.

כל זה, וכל מה שקרה אחר כך, נודע לי רק אחרי שנים, כאשר כוחותינו נחתו מחדש בעולם כדי לשחרר את הארץ.

אבל כאשר פגשתי בחלל את סטולי הגנוב ואת המתורגמן שבאו לחלץ אותי, עדיין לא היינו חזקים מספיק מול שלטון האופל הגלקטי, למרות שלפי מה שחברי דיווחו, התחזקנו לא מעט.
הם נתנו לי אחיזה של חרב אותה תרגלתי יחד עם תרגולים נוספים שלא תרגלתי מאז ימי המשולש הסגול, כדי לחזור לכושר ולהיזכר, תוך כדי שאנחנו עושים את דרכנו אל מקום המפגש שקבע חפא.

פורסם על ידי הצועד בנעליו In-his-shoes walker

extraterrestrial sources of knowledge

3 תגובות בנושא “החודש שאחרי

  1. הפוסט הזה כאילו מנבא כל מיני דברים פוליטיים שקרו ב15 השנים שלאחר כתיבתו.

    אהבתי

כתיבת תגובה