האם דורון זהבי מעלים בלוגים?

שלושה בלוגים שפרסמו היום את הטענה שדורון זהבי הוא שמו של היועץ החדש לענייני אינדיאנים של שריף משטרת ירושלים הידוע יותר לשימצה כ"קפטן ג'ורג'" מן השב"כ, הותקפו כנראה אחה"צ ואף הועלמו: הבלוג של ריצ'רד סילברסטיין, שהיה הראשון לחשוף את הדבר באנגלית, הבלוג של יוסי גורביץ' והבלוג החדש שקישרתי אליו רק היום 'במדרון חלקלק' של איתמר שאלתיאל. הבלוגים של גורביץ ושאלתיאל חזרו בינתיים, של סילברסטיין עוד לא. כך מדווחת וולווט, ועורך תורן מקפה מז"א, טוען שהאינטרנט נפל לו לכמה שעות, אחרי שתגובה בנושא הועלתה בבלוג.

לפני שגם הבלוג הזה ייעלם, הא כמה להיטי תעופה ממצעדי המחץ של התקופה הזאת.

ב1 באוגוסט 1978 עלה לראש המצעד השיר AIRPORT של להקת המוטורס, להקת פאנק ש'התעדנה' והתקיימה עד 1980, וזהו להיטה העיקרי, היה בראש המצעד שבועיים. להיט שלא נס לחו.



שנה לפני כן, הצליח להיט תעופה אחר אי שם בחלל ובזמן להגיע אל המקום השני, JET AIRLINER של סטיב מילר בנד ולהקתו. במקור זה שייך לזמר הנשמה השחור והנשכח פאול פנה, שכבר אינו בחיים ויש אומרים שהביצוע הזה מ1968 טוב יותר. נשמיע את שניהם. קודם סטיב.



והמקור, של פאול.



וגם זה שיר תעופה – בגובה נמוך, SLOW DOWN  להיט ענק (הגיע גם כן למקום השני) של אותו קיץ של הזמר ג'ון מיילס, כוכב שדרך ונעלם לפתע אחרי הלהיט הזה, מתוך אלבומו  המזכיר קצת בעטיפה את זיגי סטרדאסט STRANGER IN THE CITY



וזה מה שהוביל את המצעד באותה נקודה בחלל ובזמן, לפני שהוחלף בדונה סאמר עם I FEEL LOVE, גם כן שיר המראתי, BOSTON, בשיר "שלוות נפש". גם את זה צריך.



והעיקר לא לפחד כלל. שבת שלום.



פורסם על ידי הצועד בנעליו In-his-shoes walker

extraterrestrial sources of knowledge

3 תגובות בנושא “האם דורון זהבי מעלים בלוגים?

  1. אלוהים, כמה שנים לא שמעתי את "נמל תעופה" של המוטורס. ההתחלה של השיר זרקה אותי משום מה לשיר של הקלאש, לונדון קולינג.
    אוי, דונה סאמר. לרגע הייתי שוב ילדה

    אהבתי

כתיבת תגובה