מצא מין את מינו (החיבור בין חושך לחושך)

אלי ישי, הנתלה בדרך כלל במאורות רבניים חשוכים, מצא מאור חדש וחילוני להיתלות בו – קצין רפואה ראשי בצה"ל, אשר הוא, לדבריו, זה שקבע את הגאים כנושאי חולי נפשי – בכך שקבע להם פרופיל 21.

אני אינני בטוח שהדברים אקטואליים, נדמה לי שהומואים לא מקבלים היום פרופיל 21. אבל נדמה לי שאלי ישי ביטא בדבריו את תמצית החיבור בין חושך לחושך השורר כיום בחברה הישראלית, חיבור החושָכים:
החושך ההומופובי, שהחברה הדתית אך לא רק הדתית חיה בו, ומוחזקת בו על ידי 'מורי הדור' שלה
והחושך הסטיגמטי שבו מחזיקה התעמולה הצה"לית את כלל עם ישראל.

שהרי בדבריו של השר נמצאות כל ההנחות החשוכות כולן:
א. שהומוסקסואליזם הוא מחלת נפש – הנחה המקובלת בעיקר על ש"ס אך גם על חילונים רבים.
ב. שבעל פרופיל 21 הוא חולה נפש – הנחה המקובלת בעיקר על מי שלא קיבל פרופיל 21.
ג. שמחלת נפש היא טומאה – הנחה המקובלת על כלל החברה הישראלית בחשכתה האפלה, במקום העיקרי שבו עוד לא יצאה מימי הביניים שלה.

את ההנחה הראשונה מתאמצת לקבע האורתודוכסיה הדתית, את ההנחה השניה האורתודוכסיה הצבאית, שבמקום לקחת אחריות על אלה שאינם מתאימים למלא את התפקיד שבשלו חוק גיוס חובה שלח אותם למקום העבודה ששמו צה"ל, היא משמיטה אותם תוך שהיא מפיצה עליהם סטיגמות למען יראו וייראו, פן יחסרו למערכת חיילים למבצעי כיסוח-ילדי-עזה הבאים (שבהערה מוסגרת, הסכמתם העיוורת הנלהבת של חיילים ומילואימניקים להשתתף בהם מעוררת את השאלה אם יש בכלל נורמליים בצה"ל). ההנחה השלישית נוחה לכולם, כלומר לכל ה'בריאים' יענו, כי היא פוטרת אותם מאחריות לאחיהם החולים, או מהקשבה למה שחלק מהם רואים נכון יותר מאחרים. (ובהערה מוסגרת: פוטרת את חסרי הנפש שבחברה מלהיתבע ע"י בעלי הנפש על הרמיסות שהם רומסים אותם כה הרבה).

העובדות:
הומוסקסואליזם זאת לא מחלת נפש, ואת זה איגוד הפסיכיאטרים הבינלאומי קבע.
בעל פרופיל 21 הוא אחד שלא התאים לשרת בצבא, ממגוון סיבות. העובדה שהמערכת סימנה/מסמנת את כולם במספר המזוהה בחברה עם בריאות נפשית (למרות שרק אחוז קטן מהפטורים בצה"ל ניתן על בריאות נפשית) – זאת בעיה של המערכת (וגם של האנשים שהיא גורמת/גרמה להם בעיה בגלל הסטיגמה), אין לזה בהכרח קשר עם המציאות.
וחולה נפש זה כמו חולה סוכרת, רק שיש עליו סטיגמה.

אבל אין ספק שאלי ישי מדבר מתוך הבטן האפלה של הישראליות הרעה. רוב שומעיו, אם הם לא מניחים את הנחה א', הם מניחים את ב' ואת ג', ובתור פוליטיקאי נאלח שלחמו הוא הסתתו, מצא אלי ישי את המסלול הנכון, העובר דרך האורתודוכסיה הדתית החשוכה, האורתודוכסיה המיליטריסטית החשוכה לא פחות, וליבה החשוך של החברה הישראלית – מסלול החושך.

לי יש חלום, שיום אחד יצעדו גם הגאים והגאות, גם המושמטים, וגם פגועי הנפש הנאלצים להתמודד ולהשתקם ולמצוא את עצמם בחברה עויינת – מצעד גאוה גדול, בחוצות כל הערים הגדולות, ורבבות חוגגים יעטירו עליהם פרחים. ומצדי שהם יהיו רק המצעד המוביל למצעד השלום הגדול, של ישראלים יהודים וערבים, אשר בלעדיו לא תיכון חברה צודקת בישראל.

כי הם אלה שראויים ללכת ברחוב הראשי, בשעה שאלי ישי ושכמותו, יתכבדו ויצעדו מצעד בושה – עמוק בביתם פנימה. הם והכהנאצים הקטנים ומצעד הבושה של בית המשפט העליון שיצעיד אותם באום אלפאחם.

מרטין לותר קינג חלם חלום יותר אבסורדי מזה, ולו חי עוד 40 שנה, היה זוכה לראות אתמול בהתגשמותו.
ואנחנו?
קודם נעבור את ביבי (עוד תוצר מלכד של ליבת האופל הישראלי).

ואת חוק המאגר הביומטרי יש לחסום.

(בבקשה, תחתמו על העצומה)

פורסם על ידי הצועד בנעליו In-his-shoes walker

extraterrestrial sources of knowledge

95 תגובות בנושא “מצא מין את מינו (החיבור בין חושך לחושך)

  1. אתה צודק אבל חולם בקטן, לי יש חלום שיום יבוא ואנשים חשוכים כמו אלי ישי ואביגדור ליברמן יחשבו לערוך מצעדי גאווה שיתריסו מול חברה הומנית פלורליסטית ואטומה לרגשות הגזענים ובעלי הדעות הקדומות.

    אהבתי

  2. מדהים.
    יפייפה.
    זה פשוט כול כך נכון.
    שמעתי היום ברדיו את דבריו של אלי ישי ונגעלתי.
    יום יבוא.
    אני מקווה שמהרה. לפני שהחושך יהיה אפל מידי.
    =]

    אהבתי

  3. המערכת הצבאית פחות דפוקה ממה שאתה חושב. בדרום קוריאה זה עוד יותר גרוע: הם בערך כמו ישראל של לפני שלושים שנה.
    ולא כל הפסיכיאטרים חושבים שהומוסקסואליות זו לא מחלה נפשית. הם סבורים שזו תוצאה של פוליטיקה.
    אבל אני כן מסכים לשרוף את ש"ס.

    אהבתי

  4. מסכימה עם כול מילה, באופן אישי, כאחת שיש לה אחות ביסקסואלית, שכבר הביא שלוש בנות זוג הבייתה . אני ומשפחתי מתנגדים בתוקף להומופביה.  הומוסקסואלית ולסביות הם אנשם רגילים, וזה לא שום מחלת נפש. נטיטיהם המניות של אנשים הניתנות ללעג , לשמות גנאי, להתייחסות מזלזלת מטעם הציבור והמדינה פשוט נוראית . האלי ישי הזה מבייש אותנו .
    אני מאמינה בדת ואני יודעת שמשכב זכר אסור ואני יודעת אפילו למה, אבל אני לא חושבת שזה צודק כול אחד יכול לבבחור מי לאהוב, לא רק שזה לא שהם מתאהבים בבן רק כי הוא בן, הם מתאהבים בבנים כי הם אוהבים את מי שהאנשים האלה. כמו כול בן אדם רגיל שיתאהב במין השני . יש לי עוד הרבה מה להגיד בעניין, אני חושבת שגם אני אעשה פוסט על כך.

    אהבתי

    1. הציוויים בענייני מין שצוו בתנ"ך נראים לי יותר ציוויים לצורך חברתי אקטואלי של אותם ימים, לא כציוויים שמימיים. הרי גם אותם ברא הקדוש ברוך הוא, לא?

      אהבתי

      1. נקודה מעניינת ביותר, למרות, שאין בעיה נגד לסביות רק נגד הומואים, הומוסקסואליות אסורה בדת על פי אותו דבר שאוסר אוננות אצל בנים, מכיוון שזה רצח, שכול הזרע שנשפך נשפך לשוא ויכלו להיות ממנו ילדים .

        אהבתי

      2. אין, אבל בכול זאת יש איסור, כי יכל להיות ממנו חיים וזה עדיין נחשב לרצח .

        אהבתי

  5. 21 זה כבר מזמן לא נפשי. 🙂 ואף אחד לא מנסה לטעון את זה.
    חוץ מזה, שהומואים שמשתחררים על 21 לא משתחררים כי הם הומואים וכולם יודעים את זה. במיוחד כל שאר ההומואים והלסביות שמשרתים בצהל.
    הומואים משתחררים מצה"ל כמו שאנשים פגועי נפש, כמו אנשים עם בעיות חברתיות, כמו אנשים עם בעיות בריאותיות, משפחתיות, שמנים, רזים, כהים, לבנים, או בכלליות – אנשים שמפגינים קושי להסתגל למערכת.
    שזה לגמרי בסדר, וממש הגיוני. צה"ל זה לא גוף שקל לחיות איתו, ובטח שאי אפשר להבין אותו. זה לא קורה להם כי הם הומואים, או פוגעניים או כי יש להם אישיות גבולית. זה קורה להם כי קשה להם. ואתה יכול להיות נורמלי לחלוטין ועדיין לא להסתגל.

    הבעיה היא שהדברים של אלי ישי נובעים מהעובדה הפשוטה שפשוט אין לו שמץ של מושג וזה חבל נורא. אין ספק שחולי הרבה יותר נורא מלהיות הומו (רחמנא ליצלן) הוא בורות איומה. אבל קשה לחנך את העולם. אנשים שמתחנכים על חושך גם מלמדים חושך. אותם כבר אי אפשר לתקן, רק הלאה.

    אהבתי

    1. וחוץ מזה, אתה יודע, אתה מגן על המושמטים מהצבא שזה סבבה ונפלא… אבל אתה לא צריך לכעוס כל כך על כל מי שהיה יכול לשרת, שירת או משרת וחושב שזה חשוב. 🙂

      אהבתי

    2. יש עדיין אנשים שטוענים שזה נפשי. אולי הזקנים. ואנשים כמו אלי ישי ואלה שיעניקו לו משהו קרוב ל10 מנדטים. אז זה כנראה לא רוב הקהל שמגיב בבלוגים באינטרנט, אבל זו חתיכת ציבור מדאיגה.
      לגבי הנושא אם הומואים משתחררים או לא – כתבתי שנדמה לי שזה כבר לא נכון (וגם שמעתי על קצינים הומואים) אבל לא הייתי בטוח בזה מה שנקרא ידיעה ידיעתית.
      אמרתי גם אני שהבורות כאן (שהיא אכן בורות רצונית, לא בורות כתוצאה מנסיבות שעליהן אפשר לסלוח) מחברת בין אלה ואלה על בסיס שלילי.

      אהבתי

  6. זה בסדר.. אני ביום הגיוס שלי בשיחה עם הקצין מיון
    (סיפור ארוך למה השיחה גלשה לזה) אמרתי שאני הומו. הוא אמר שזה סבבה וזה לא מונע ממני להיות טייס אם אני רוצה.. זה פשוט לא מעניין את הצבא.. אלא אם כן אני מצהיר שיש לי בעיות בגלל זה שאני צריך לדבר איתן עם הקב"ן – שזה תקף לכל נושא שיש לי איתו בעיות..
    מעבר לזה..
    כל הצבא ידעו עלי שאני הומו, לא הסתדרתי את זה.. ולא היה איכפת לאף אחד, להיפך.. עם הזמן גם קיבלו את זה בכיף.

    כנראה ש.. הרבה אנשים חשוכים עם דיעות כאלה..
    הם בדיוק אותם אלו שלא תורמים למדינה…

    ואפשר לומר.. מביאים אותה להרסנות דמוקרטית עם האמירות שלהם

    אהבתי

  7. נחמד שיש לך דעות,וזה אחלה לראות שיש אנשים מעורבים במדינה שלנו.
    עם חלק מהדעות שלך אני מסכים,עם חלק לא,
    אבל אם אפשר,בבקשה,להפסיק לקרוא לאנשים נאצים.
    זו תופעה מגונה לא פחות מכל הומופוביה או מיליטריזם,ואת זה אני ממש לא יכול לכבד ולסבול,עם כל הכבוד לסובלנות ולפלורליזם.

    אהבתי

  8. אני לא מכירה את התופעות עליהן אתה מדבר בפוסט, אבל כן רציתי להגיד- שהלוואי והיינו יכולים לשאוף למדינה פלורליסטית באמת [יעני "כלל אזרחיה"] ואני בטוחה שבאופן עקרוני יש מעט מאוד אנשים שיתנגדו לזה. אבל…מה לעשות שיש ערבים מוסלמים שמתנגדים לקיומנו, והם שולחים לנו כל מיני הפתעות. טילים, שאהידים וכל מיני דברים כאלו…אז איך אתה מצפה שלא נגן על עצמינו מפניהם? הקטע עם הילדים..טוב, זה בגלל שהחמאס חוטף אותם ושם אותם בקו האש.
    גם בצד שלנו נהרגו ילדים, אבל איכשהו..את זה אף אחד לא מזכיר…
    אולי קודם נאהב אחד את השני ואז את ילדי הערבים?

    אהבתי

    1. את מבלבלת פה בין ’מדינת כל אזרחיה’ שזה נושא אחד הכולל את האזרחים החיים במדינת ישראל – יהודים ושאינם יהודים לבין החמאס בעזה והמלחמה איתו שכפי שנוהלה נוהלה לצרכים פוליטיים (וגם הדאגה לתושבי הדרום – שבימים רגילים אף אחד לא שם על בעיות האבטלה ושאר הבעיות ה’לא סקסיות’ מבחינה בטחונית שיש להם היתה קלף מיקוח – עובדה ששמונה שנים אף אחד לא רצה לשמוע עליהם ופתאום על פי הוראת מדורת השבט – כולם חיבקו אותם) ולא הבטיחה שקט וגם לא החזירה את גלעד שליט – העיקר ’הוכחנו’ שאנחנו יכולים להרוג בלי למצמץ, אבל זה אגב לא נושא הפוסט.

      אהבתי

    1. עכשיו קראתי, והנה התגובה שלי:החוק הביומטרי והרעיון לצעוד בעזה מזעזעים.החלום שלך יפה מאוד, אבל חבל שהוא לא ריאלי. האבסורד הוא לא קבלת השונה אלא דווקא קבלת השונה אותך. יש ברשימה הזאת אנשים שלא מעוניינים לצעוד עם אחרים ממנה. כמה מהם יהיו מעוניינים הרבה יותר להעיף את רוב החברים ברשימה ולצעוד לבדם בגאווה.והשורה התחתונה: החברה הערבית חשוכה הרבה יותר מהחברה שלנו, ולו רק כי אצלנו אנשים כותבים בבלוגים שלהם פוסטים שכאלה בלי פחד.המשוגעים שנכנסו לעזה בהתלהבות לא רצו לרצוח ילדים אלא להגן על הילדים שלהם.המשוגעים האמיתיים הם אלה שהציבו משפחות וילדים כמגן אנושי על כלי נשק וחומרי נפץ.במסר של הפוסט עצמו אני תומכת, אבל מתנגדת מאוד לכל הנקודות הקטנות והשגויות האלה שעלולות להביא על המדינה הזאת חורבן.גם אני רוצה לחיות במדינה פלורליסטית שדואגת לחלש, הגיונית ומנותקת מדעות קדומות שגויות, או בקיצור מדינה שראוי להתגאות בה.אבל בד בבד אני רוצה לחיות במדינה הזאת.שתהיה לך שבת שלום.

      אהבתי

      1. אם חולמים את הריאלי מה הטעם בחלום?
        ברור לי שיש ברשימה כאלה שלא מעוניינים לצעוד עם האחרים, בעצם כמעט כל קבוצה בארץ מעוניינת בעיקר בצד של עצמה, וזה מה שעוזר להפרד ומשול יותר מכל. אמרתי שבינתיים זה רק חלום, שאפילו שתיים מבין הקבוצות (איזה שתבחרי) יצעדו יחד.
        לגבי החברה הערבית דווקא אני שומע על בלוגים נועזים, אני לא יודע באמת אם בחברה הערבית-ישראלית, אבל אני בעצם לא יודע ערבית ורובנו היהודים אני חושב שלא יודעים. מה באמת נכתב ונחשב שם אנחנו קולטים דרך מסננות אהוד-יעריות ודומיהן.

        לא רצו לרצוח ילדים, אבל גם לא עפעפו יותר מדי מהחופשיות להרוג, אם נגיד את זה ככה, וזה לא רק החיילים אלא גם ההסכמה הלאומית סביבם שאיפשרה לאחת כמו לבנה שטרן להתפרע בבית החולים מול מי שאיבד את שלושת הילדים שלו.
        לרגע לא אמרתי שההם נורמליים.

        שבת שלום גם לך.

        אהבתי

      2. אם היה מדובר בחילוקי דעות תפיסתיים לפחות היה ניתן להסביר את זה בהגיון, אבל אין שום הגיון מאחורי הרצון לפגוע בכל מחיר, כולל פגיעה באנשים שלהם עצמם.לא היתה לנו ברירה אלא ליישב את זה בצורה היחידה שהטרור מסוגל להבין – אלימות.נכון, היו הרבה יותר מידי קורבנות בדרך, אבל כל דרך אחרת היתה מקריבה אנשים מהצד שלנו. אני לא רוצה להגיד שזה "או אנחנו או הם" ואני יודעת שלאף אחד חף מפשע לא מגיע למות בבוקר בהיר אחד רק כי הוא נמצא במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון, אבל לצערי זה בדיוק היה המצב.לא הייתי שם בעצמי ואני לא יודעת עד כמה אנשים באמת נרתעו מהרצח המאסיבי, אבל קח בחשבון שהרוב נפגעו מירי מטווח רחוק, כך שלא היה שום להט קרב זדוני ורוצחים פסיכופטים שהסתובבו בין האנשים וירו לכל עבר.

        אהבתי

      3. ובקשר לתגובה הכללית של המדינה, אני בעצמי ימנית וממש הזדעזעתי שאף אחד לא
        מביע זעזוע על מה שעובר על האנשים בעזה, ואם מישהו מעז לצייץ לכיוון כולם
        מהמרים להשתיק אותו כדי שלא יפגע במורל. הזדעזעתי ושתקתי, כי אפילו
        השמאלנים לא אמרו כלום, וזאת בהחלט טעות שלי.
        (המעט שעשיתי היה להתעצבן בכל פעם שקיבלתי אימייל שמתלונן על אזכורים תקשורתיים של הסבל בצד השני.)

        אהבתי

      4. ואני יודעת, חופש הביטוי בעולם הערבי קיים ועוד איך, או לפחות היה קיים
        ועכשיו הולך ונעלם. בואו לא נשכח עד כמה העם הערבי אינטליגנטי ואת התרומה
        האדירה שלו למדעים כפי שאנחנו מכירים אותם היום (אמנם הרבה פחות
        מהיהודים,א בל הם המציאו את האלגברה זה לא הולך ברגל). להגיד עליהם שהם
        פרמיטיבים ואטומים זה שקר גס, אולי בורות, אבל עם השנים במקום להתפתח
        איכשהו ביותר ויותר מדינות ערביות מתפתחים דווקא ארגוני טרור ודקטטורות
        כאלה ואחרות. בוא נגיד שמה שהולך באפגניסטן עכשיו זה לא ממש פלורליזם.
        חוץ מזה גם  ציירי קומיקס מצרי הדביקו שפם והלבינו את השיער של הנשיא
        בקומיקס, אבל דווקא בגרסה שלו שיצאה למערב הוא נראה כמו מובארק. זה אולי
        רחוק מלהיות אפגניסטן, אבל בארץ אנשים מציירים קריקטורות של אישויות
        פוליטיות על ימין ועל שמאל (תרתי משמע), ואף אחד אפילו לא חושב שהם צריכים
        לתת על זה דין וחשבון למישהו.

        אהבתי

      5. והעם הישראלי (יהודי) – לא נראה לך שהוא מאבד את האינטליגנציה שלו? תופעות כמו אלי ישי שקצת יותר מ10% של העם מחזיק מהדעות שלו הן סימפטום – וכמובן כל הליברמניזם, לגמרי לא בטוח שחופש הביטוי שקיים עדיין בעם ישאר בעוד כמה שנים.

        אהבתי

      6. אולי, אבל כרגע הוא קיים ובינתיים אלי ישי וליברמן רחוקים מלהבחר לראשות הממשלה.

        אהבתי

  9. מילים כדורבנות. מה שעצוב בעיניי הוא שחלק גדול מהביקורת על דבריו של ישי בעצם קיבלה בעצמה את הנחת היסוד המזהה בין שירות צבאי לבין זהות אזרחית ובין שירות צבאי לבין כשירות נפשית. וכך קיבלנו מצעד אבסורדי של הומואים מיליטנטיים המצהירים בגאווה על כך שהם דווקא הצטרפו בשמחה למלאכת ההרג בעזה ולכן איך אפשר לומר עליהם שהם חולים.

    אהבתי

    1. בתחרויות ויכוח יש חוק בשם חוק גודווין, שאומר שמי שמתחיל בהשוואותשל מישהו או משהו לגרמניה הנאצית מפסיד אוטומטית את הוויכוח. חבל שלא משתמשים בחוק הזה מחוץ לתחרויות, כדי שאנשים יפסיקו לפתור את עצמם מלבנות טענה אמיתית והוכחות אמיתיות, מלאכה קשה מדי לשמאלנים רדיקאלים אני מניח.

      אהבתי

      1. אני אימצתי לי פתגם בנושא:
        ילדים, הזהרו ממשטרת הגודווין.
        אתה, שרוצה כל כך שמשטרה כזאת תתקיים מחוץ לאינטרנט, אולי תספר איך בדיוק אתה רוצה לסתום את חופש הדיבור למי שרואה ברווז וקורא לו ברווז?

        אהבתי

      2. בוא נשווה –
        א. הנאצים יצאו מתוך תורה של עליונות וטוהר הגזע-העם. הכהאניסטים שמבקשים לצעוד באום אל פאחם יוצאים גם כן מהשקפה כזאת.
        ב. הנאצים, מתוך השקפתם, שללו את זכותו של האחר כאדם (וגם הם השתמשו בנימוקים של בטחון – האחר מאיים על טוהר הגזע ומשום כך גם על המדינה) – וזה הוביל לשלילת זכויות בסיסיות (חוקי נירנברג) – גירוש ולבסוף (תוך ניצול מצב המלחמה העולמית) – להשמדה. הכהנאצים לא רואים בערבי (ולא רק) אדם, הם (ואחרים "יעני מתונים" כמו ליברמן וחלק מהליכוד) מתחרים בהצעות של שלילת זכויות בחירה וזכויות אחרות מערבים ומעוד כל מיני "לא נאמנים" למדינה (כמו "המשתמטים" שזה כמובן לא כולל את משתמטי הישיבות) ותומכים באופן כללי בטרינספור, תוך העלאת כל מיני שדים של בטחון המדינה וגם בטחון הגזע.
        אז עדיין לא הגיעו למחנות השמדה כמו הנאצים – אבל אני מבטיח לך שאם ייכתב פה פוסט שידבר על אפשרות כזאת – תמצא טוקבקיסטים שיגיבו ב"הלוואי". מציע לך להסתכל בתגובות לפוסט שכתבתי על המושמטים (לינק בצד – הפוסט הראשון ברשימה השלישית).

        אהבתי

      3. הנאצים מתבססים על תורת גזע שנוצרה בעקבות מסורת של אנטישמיות באירופה

        הכאניסטים הם סתם חבורת קיצונים שבעד גירוש הערבים מארץ ישראל בגלל הסכסוך הישראלי פלשתיני. אין שום תורת גזע מפותחת שהם מתבססים עליה. הם פשוט רוצים שהערבים יעופו מהמדינה.
        יש מיליון ארגונים קיצוניים ברחבי העולם כמו כהנא, וכולם מקבלים את זכותם למחאה, בדיוק כמו שפעילי שמאל רדיקאליים מקבלים את הזכות להניף דגלי פלשתין בהפגנה בתל אביב, ובדיוק כמו שישראל "מעלימה עין" כשבהפגנות של ערביי ישראל שקוראים להפלה אלימה של השלטון, בשביל להחליפו בשלטון חמאס.

        אהבתי

      4. גם הכהאניסטים מתבססים (ובהחלט הם מתבססים) על משהו שיש לו מסורות., דברים כמו אותן האמירות לפיהן "אין אומות העולם קרויות אדם". ומה זה משנה מבחינת התוצאה העשויה לפחות להיות?
        גם הנאצים התחילו בתור חבורת קיצונים, שלאט לאט התחילו לקבל גיבוי מכל מיני גורמים, בהתחלה בדרגים הנמוכים של הממסד, ובסוף גם מ’הגרמנים הטובים’. אותו דבר אני רואה קורה פה בישראל – כהנא עצמו כבר מת אבל נקודת המוצא שלו היא כבר לגיטימית לגמרי בשיח הציבורי ותעיד האדישות הציבורית, הכוללת כבר אנשים בדרגתו של א.ב. יהושע, להרג אזרחים בעזה, כי הם ערבים.
        ועוד דבר לגבי זכות ההפגנה (ערבית אני לא מבין, ואני לא בעד שלטון החמאס – אבל במצב הקיים כיום ליישום מדיניות כהנא ע"י השלטונות יש יותר סיכוי וזה קורה בפועל – למשל בגירוש ערבים מבתיהם במזרח ירושלים) – ’המחאה’ של הכהאניסטים נעשית בתוך אום אל פאחם – שאת תושביה הם רוצים לגרש. אתה היית מסכים שאנשים שרוצים לגרש אותך יפגינו בתוך החצר שלך? (ואל תביא לי כדוגמה את הנפת דגלי המדינה השכנה – שאיננה מדינת אויב – בתל אביב)

        אהבתי

      5. דבר ראשון , בעזה שולט כרגע משטר שבאמנה שלו כתוב על לטבוח בכל היהודים , אז בתכלס, כן , זאת מדינת אויב.

        זה שאתה מסכים עם פעולה צבאית לא הופך אותך אדיש להרג. גם אני חושב שזאת טרגדיה, אבל אני חושב שאין כרגע פיתרון מציאותי אחר, ושאי אפשר לעשות הסכם שלום (ולא הסכם הפסקת אש, שרק על זה הוא מדבר, כי הוא יודע טוב מאוד מה המטרה הסופית שלו).
        כשיש הרבה שמאלנים שמתעסקים הרבה פחות בנזק והסכנה בצד שלנו, ומתעסקים הרבה יותר בנזק והסכנה בצד השני, אני אומר שהם אנטישמים?

        אני לא מנסה להצדיק את הכהאניסטים, אבל אני אומר – אם אנשים קיצוניים כמו אנרכיסטים וערבים-ישראלים שמסיתים לאלימות, מקבלים זכות להפגין, זה יהיה טיפשי להפלות קיצונים מהצד השני.

        אהבתי

      6. דגל פלשתין מייצג לא רק את עזה (לא אמרתי שאני הייתי מניף את הדגל או שזה מעשה חכם להניף אותו אבל זה עניין אחר).

        אני לא ממש בטוח שלא כולם היו לא-אדישים להרג. יש כאלה, בוודאי. אני לא יודע, אני מתקשה לקנות שכל ההפגזות (למשל של השוטרים ביום הראשון) היו הכרחיות. נראה לי שגם מהגדרת התקשורת התומכת את המבצע כ’בעל הבית השתגע’ לא ממש משתמע שבדרגים הראשיים (הקובעים) היה אכפת מההרג. בעיקר היה אכפת שהתקשורת לא תראה.

        אהבתי

      1. "בוגד" זו לא הגדרה מוחלטת, לכל אחד יש קריטריונים אצלו לבוגדים.ו זה שתמיד האנשים כמעט הכי קיצוניים מהווים רוב בטוקבקים, כי הם אלה שהכי רוצים "לצעוק", לא אומר שהם רוב בימין. רוב גם מסבירים למה הם קוראים למי שהם קוראים "בוגד".

        לעומת זאת , כשאתה קורא למישהו "נאצי", זה אומר שהוא מתאים בצורה מ-ד-ו-י-ק-ת להגדרות של נאצי. בד"כ, קריאת ה"נאצי" "פותרת" אנשים מלהביא טענה אמיתית

        אהבתי

      2. "בוגד" זאת לא הגדרה מוחלטת?
        לפחות מבחינת החוק, זאת הגדרה מוחלטת שדינה מוות.

        אני גם לא תומך בשימוש במילה "נאצי" בכל מצב, אבל במקרה של הכהאניסטים זה נראה לי בדיוק כמו ההתחלה (ואולי כבר מעבר להתחלה) של התנועות הנאציות ולכן נראה לי קולע.

        אהבתי

      3. אתה מדבר על הגדרה ספיציפית שמתאימה יותר למרגלים מאשר לאנשים ברחוב. ההגדרה של בגידה הרבה יותר רחבה.

        אנשים קיצוניים כמו הכהנאיסטים יש בכל מקום בגלובוס, ואני לא רואה הרבה מדינות ששואפות לשליטה עולמית והעלמת עמים מדפי ההיסטוריה . לזרוק סתם ככה "נאצים" באמצע טענה אף פעם לא תרם לטענה רצינית.

        אהבתי

      4. הנאציזם כמכלול מורכב מכמה אלמנטים, שאם נגדיר אותם בקצרה הם: אלמנט הגזע וכל התורה הקשורה איתו, הרצון לממש אותה תוך השתלטות והצלחת השתלטות על המדינה שהפכה את הנאציזם להיות=גרמניה, והיכולת שאליה הגיעה גרמניה, שבעיתוי מתאים איפשר את השואה. הכהאניסטים עוד לא הגיעו להשתלטות כוללת על המדינה (למרות שיש תמיכה ברעיונות שלהם בכל מיני דרגות של השלטון והיא תגבר כשביבי יהיה שם) אבל השלבים הראשונים שציינתי קיימים.

        אהבתי

      5. אתה מדבר על גרמניה הנאצית ואני מדבר על הנאצים בישראל – כלומר השוואה לשלב קצת יותר מוקדם בהסטוריה של הנאציזם ואני מקווה שלא נגיע לשלב הבא.

        אהבתי

    2. כל הכוזרים השמאלנים האלה יהיו מאוד רגישים ויפי נפש שמדובר בערבים אבל בעד כבוד השואה הם לא יעשו כלום…בושה!!!
      הם לא מהעם שלי

      אהבתי

  10.  
    עוד שבועיים בסה"כ ואז יעלה אביגדור ליברמן וירגיע את כל הסמולנים המלוכלכים.
     
    דא ליברמן !!!

    אהבתי

    1. ידידי המהגר שמתגעגע לדיקטטורה שבא ממנה –
      אולי תפרט איך בדיוק ירגיע ליברמן את כל הסמולנים המלוכלכים?
      ביחוד בשביל ההוא, ממשטרת הגודווין שלמעלה.

      שים לב שאני לא מוחק (למרות שזאת זכותי). באתרים עם השקפה כמו שלך זה לא יתכן.

      אהבתי

      1. מעניין מאד לרוסי אתה קורא מהגר ולערבי אתה לא תעז לקרוא מהגר אז מי גזעני פה?שמאלני מלוכלך זה ממש לא קללה כי השמאל עצמו הוא לכלוך על הנעל של המדינה,עלק לא מוחק ,את מתחנן לתגובות כאלה,כי אין משהו ששמאלני מקבל ממנו יותר אורגזמה מלהתווכח עם תומכי ליברמן,מה קרה ציפית שהוא יביא מילים יותר פרובוקטיביות.

        אהבתי

      2. הערבי היה פה הרבה לפניו.
        ויאללה לא לימדו אותך פיסוק בבית ספר או שלפסק ונכון זה בשביל שמאלנים, ואתה בור גאה?

        אהבתי

  11. אתה צודק במליון אחוז.
    להיות הומוסקסואל זה לא להיות חולה. זה תופעה טבעית, וזה יפה, וזה נורמלי לחלוטין. למה צה"ל מוכן לגייס כל מי שנכה פיזית מפגר מלידה, כדי שיתרמו את חלקם למדינה, ואנשים אשר בריאים לחלוטין בנפשם לא.
    ואני גם מקווה, מאוד, שבכל הערים הגדולות בעולם יערכו מצעדי שלום ואהבה לזולת. ואהבה לשונה.
     

    אהבתי

    1. א. זה יכול ליפול לידיים של כל אחד – במדינתנו זה קל מאד – ואז זה בלתי מחיק ובלתי הפיך. הפרטים שלך גלויים ונמצאים בידי כל פושע שיכול לשים את טביעות האצבעות שלך במקומות שלא שיערת. לא תוכל להוכיח שלא היית שם.
      ב. זה שמכריחים אותך – אם לא, שנה מאסר.

      אהבתי

      1. לא הייתה לי שום התנגדות אם היו מכריחים אותי, ולא אמורה להיות לאף אדם שלא עשה כלום.
        ולא הבנתי איך פושע יכול לשים טביעות אצבע במקומות מסוימים

        אהבתי

      2. אם תסביר לי איך אפשר אשקול התנגדות לחוק. אחרת אני לא רואה סיבה רציונלית להתנגד לחוק הזה.

        אהבתי

      3. תתחיל מהדוגמה הזאת:
        acri-antibiometric.blogspot.com/2008/09/blog-post.html
        מחר אחפש לך עוד. כרגע עייף.
        בעצם גם אתה יכול, בגוגל: "זיוף טביעות אצבע".

        אהבתי

      1. מה שכן, אם אני לא טועה, אם מוצאים שזה מוביל לבעיות התאקלמות חברתית בראיון אישי פוטרים מקרבי וגדודים.
        בעבר לא היו מגיסיים הומואים לצה"ל.

        אהבתי

      2. אה בעצם תמיד היו מגייסים הומואים לצה"ל, אבל פעם הייתה גם הגבלה בחלק מהתפקידים.

        אהבתי

  12. הומוסקסואליות היא לא מחלת נפש,
    גם בעלי פרופיל 21 הם לא בהכרח חולי נפש.
    שמאלנות, לעומת זאת, היא בהחלט מחלת נפש.
    החלמה מהירה.

    אהבתי

    1. ימנוניות היא פיגור קשה.
      ולפיגור עדיין לא המציאו תרופה.
      משתתף בצערך.

      אהבתי

  13. לא חושב שלהיות הומו זאת מחלת נפש אבל איגוד הפסיכיאטרים הבינלאומי פשוט על הזין שלי.

    אהבתי

  14. הרב אלי ישי צודק בדברים שלו
    אני מאוד מעריכה אותו שהיה לו את האומץ לייצג את הדעה האמיתית של העם….אולי הוא לא יצא ממש הומני ומוסרי אבל בתכל’ס הוא אומר את כל מהשכולנו חושבים ביפנים..חבל שההומואים נוצרו
    בחברה מתוקנת הם לא היו קיימים-העולם נוצר בשביל זכר ונקבה ולא בשביל זכר וזכר
    מה לעשות שיש כמה כוזרים תל אביבים עם שיגעון גדלות שהיחליטו שבא להם להיות מיוחדים אז הם "הומואים"….אין דבר כזה ביכלל הומואים, זאת המצאה של אנשים מיסכנים שעברו הטרדה מינית
    לצערינו האנשים האלה עם השטויות שלהם עם ההמצאות שלהם שהם "הומואים" הורסים את העולם היפה שבני האדם בנו

    אהבתי

כתיבת תגובה