גיל קורא לגננת

גיל מעמותת "שוויון למען חוסר שוויון" או משהו כזה, לא יכול להתמודד עם "הזויים", שנכנסים לאתר שלו ושל חבריו, ומעליבים אותם. באמת לא יפה.
לכן הוא קורא לגננת:

"אני, גיל, לא יכול לסבול את העובדה שלא כולם אוהבים אותנו, לא כולם רוקדים לפי החליל שלנו, ויש אנשים שיש להם תפיסות שונות משלנו בענייני צבא, מדינה, ועוד.
אני, גיל, מרגיש עלבון אישי מן העובדה שאנשים אלה לא מושיטים את הלחי השניה ולא מרכינים את הראש בשעה שאנחנו מתכננים לפגוע בזכויות האדם והאזרח שלהם, וממשיכים בהסתה נגדם.
אני, גיל, רוצה לציין בשם כל חברי, שנוח לנו ואין לנו כל בעיה עם דיבורים אלימים של חברי הפורום שלנו, שעה שהם קוראים לאלה שחושבים אחרת מהם "נאצים", "סמרטוטים" ומציעים להם להתאבד. אין לנו בעיה עם חברנו שמשבח נאומים של היטלר, אין לנו בעיה עם חברנו שחושב שיש כאן יותר מדי דמוקרטיה (וגם אנחנו חושבים כך).
בדיוק כמו שאין לי בעיה עם אלימות הננקטת באופן פיזי כלפי כל מי שמעז למחות נגדינו.
אין לנו בעיה עם אלימות בכלל, כל עוד היא באה מן הצד הנכון.

ומכיוון שאנחנו, חברי "הפורום לשוויון" מאד נעלבים מזה שיש עדיין דמוקרטיה, מזה שלא כולם אוהבים אותנו ומסכימים איתנו, מזה שכנגד התוקפנות המגובה באנשים וגופים עם אמצעים רבים שאנחנו נוקטים, משיבים מתקפה, ומכיוון שאני מודה שאנחנו לא יכולים להתמודד איתם מילולית (ולכן אנחנו מעדיפים התמודדות פיסית), אני מבקש מהגננת לנעול את הפורום בפני ה"הזויים" האלה שמרגיזים ומעליבים אותנו, אחרת אנחנו נבכה ונשבור ונרביץ, כמו שהוכחנו שאנחנו יודעים, בכנס של יום חמישי."

והגננת נענתה, כמובן, איך לא.

לינקים שמתי בתגובה למגיב הראשון (גורו יא יא)

ולסיום, עוד כמה פנינים של פְּסִיכֵי האתר:

 



ובמיוחד להוא שמדבר איתי על Newspeak:

פורסם על ידי הצועד בנעליו In-his-shoes walker

extraterrestrial sources of knowledge

5 תגובות בנושא “גיל קורא לגננת

    1. האמת שעשיתי הכל כדי לא לתת להם פרסומת.
      במחשבה שניה, גם לא פיר להטריח אנשים בשבילם אל הגוגל.
      הא לינק:
      <a href=http://www.shivyon.co.il/site/detail/forum/include/showAllForumMessages.asp?forum_id=5389&depart_id=52572&iPageNum=1&seaWord=&lanTXT=he Target=_BLANK class=msg><a href=http://www.shivyon.co.il/site/detail/forum/include/showAllForumMessages.asp?forum_id=5389&depart_id=52572&iPageNum=1&seaWord=&lanTXT=hehttp://www.shivyon.co.il/site/detail/forum/include/showAllForumMessages.asp?forum_id=5389&depart_id=52572&iPageNum=1&seaWord=&lanTXT=he</a>לפורום.
      ולינק נוסף מעניין מאד:
      <a href=http://www.shivyon.co.il/52572/%D7%A2%D7%9C-%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%97%D7%9F-%D7%94%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%A7%D7%94 Target=_BLANK class=msg><a href=http://www.shivyon.co.il/52572/%D7%A2%D7%9C-%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%97%D7%9F-%D7%94%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%A7%D7%94http://www.shivyon.co.il/52572/%D7%A2%D7%9C-%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%97%D7%9F-%D7%94%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%A7%D7%94</a>
      "על שולחן החקיקה" – הצעות חוק חשוכות שהם שמו באתר שלהם.

      אהבתי

  1. האתר בעייתי אבל גם ההתנהגות של מושמט, 21 וכו’ היא סוג של טרוליזם.
    אני לא יכול שלא להיזכר בפאנל שנערך בישיבה החילונית על ההשתמטות בהשתתפות אהוד ברק.
    את הישיבה אפפו משתמטים או מושמטים בצרחות היסטריות של פשיסטים וכו’ שגררו התעלמות מרוב הנוכחים.
    אם מישהו מהם היה מנסה להכנס פנימה כאורח סקרן, הוא היה מגלה שעיקר הדיבורים בפאנל היה על זה שיש להבין את המשתמטים ושהצבא וההנהגה אשמים בבעייה, הכנסה לפרופורציות של תופעת ההשתמטות(אולי גם הייתה קצת ביקורת על השימוש במלה), ומדרש על הקטע הזה<a href=http://www.mechon-mamre.org/i/t/t0520.htm Target=_BLANK class=msg><a href=http://www.mechon-mamre.org/i/t/t0520.htmhttp://www.mechon-mamre.org/i/t/t0520.htm</a>
    שמראה שהיהדות לא ממהרת לתת לשלטון כח לגייס את כולם, לפחות במלחמת יש ברירה.

    אהבתי

    1. מושמט מן האתר הוא עבדך הנאמן -:)
      מדובר שם באנשים שרובם די נעולים על השקפת העולם הבעייתית שלהם, גם אלה שכביכול ’נאורים’ ואתה רואה איך הם נמנעים מלבקר ולמחוק את הפאשיסטים שלהם. מראש נכנסתי לשם בלי אמונה גדולה באפשרות לשכנע אותם, כי הם מאד דוגמטיים, יותר אני נכנס מתוך כוונה להביך אותם ולחשוף את פניהם האמיתיות.
      אני מכיר את הפסוקים האלה בתנ"ך, וגם את סיפור גדעון, שלא הצטרך את כולם בשביל לנצח את המדיינים. אם כי מאיר שלו כתב פעם שהוא לא זוכר מתי באמת שחררו על "סעיף כרם" בתנ"ך.

      אהבתי

    2. משהו שאני חייב להוסיף למרות האיחור:
      אני נכנס לפורום של פרופיל חדש, וכל פעם אני נדהם מחדש מהאצילות של מפעילי האתר (או שזה קטע כזה שלהם, אני לא יודע): האתר נתון במיוחד בתקופה האחרונה תחת מתקפת טרולים ’פטריוטיים’ שבעיקר צווחים ומקללים. אף אחד מהם לא נמחק.
      אני ו"טרולים" אחרים שנכנסנו לאתר "השוויון" בניגוד לאלה שאתה מתאר לא צווחנו בצורה היסטרית, לא קיללנו, אולי נכון, קצת צחקנו על חלק מהאנשים באתר, אבל בעקרון אני לפחות דיברתי בהגיון וניסיתי להסביר. אבל זה היה יותר מדי בשביל יכולת הספיגה שלהם, והם מחקו באופן סדרתי. בסוף הם נעלו את האתר. אני לא מתאר לעצמי את פרופיל חדש עושים דבר כזה, וזה לבדו יכול לתת לך אינדיקציה על ההבדלים.

      אהבתי

כתיבת תגובה