קובעי השליטים

הגדרה מילונית: שלטון עקיף ושלטון ישיר

חפא טוען שכדור הארץ נשלט תמיד תחת שלטון עקיף שבו ניהלו מושכים בחוטים שמחוץ לעולם את העניינים והם אלה שמסייעים לשליטים הנראים של העולם, בכל מהלך ההסטוריה, הם גם מסייעים לכוחות החזקים הבלתי נראים אבל מוכרים כגון תאגידים, בעלי הון ואחרים.
בני אדם אינם מסוגלים לראות זאת, בשל מגבלת הראייה שלהם, או אי יכולתם לדעת קבוע. גם השליטים האנושיים של העולם, יודעים רק מעט מאד על אלה שעוזרים להם, ואינם יודעים שהם בסך הכל כלי במשחקי כוחות קוסמיים.
חפא ניסה, כידוע, לחבר אותנו לרשת הטלפתית ולעזור לנו להתגבר על מגבלת הראייה ולפקוח את העיניים.
בזכות קשריו המיוחדים עם שליטי הגלקסיה הוא קיבל, בסיפור של ההסטוריה האלטרנטיבית, את תפקיד ניהול העולם, והוא ניהל אותו בשלטון ישיר במשך חמש שנים.
אז קמה בגלקסייה קואליציה אחרת, קואליציה של אופל, שהדיחה את בעלי בריתו של חפא וכבשה את כדור הארץ. גם צורת שליטתה כפי שהיא מתוארת בסיפורי ההסטוריה האלטרנטיבית שלי, היא צורה של שלטון ישיר השונה מן השלטון הקיים כיום, לפי דעת חפא, בכדור הארץ.
בהסטוריה הלא-אלטרנטיבית טען חפא כבר בתקופה הראשונה שהכרנו אותו, שהשליטים האנושיים טרפדו מעת לעת גילויים שהתגלו למרות מגבלת הראייה, אשר גרמו לבני אדם ספורים להיכנס אל מלחמות החייזרים*. קשה לדעת אם אותם שליטים אנושיים (הוא מנה בהם את ארה"ב של אמצע-סוף שנות ה70, שכמובן שלטה על רשויות חקר החלל והחייזרים של ישראל, שכמובן נגלה יום אחד שהיו גם היו, ואילצה אותן למשוך ידיהן ממאחזים שתפסו מעבר לגבולות הידוע-קבוע) עשו את זה מתוך אינטרסים כדור-ארציים, או שפעלו כסוכני משנה של השלטון העקיף. חפא טוען שכל עוד ההגעה לחלל של בני אדם היתה ספוראדית, החייזרים היו אדישים בדרך כלל לרעיון ההגעה של בני אדם מכדור הארץ למרחבים שבגדול קיים בחלל פחד שהאדם כמאסה יגיע אליהם. במספרים מועטים, גם יכלו החייזרים להשתמש באדמיים כפועלים וחיילים. הנשיא קרטר, שהודה שראה עב"מים, ידע לדבריו הרבה דברים על מאבקי הכח החייזריים, ובתקופתו היתה הכפיה הגדולה על הרשויות ובהן הרשויות הישראליות לא להתעסק עם חייזרים (אבל חפא אמר שאי אפשר לתלות את הכל בנשיא בלבד, גם באמריקה).

אחרי 2008: יש גם כאלה שמאמינים שהתנתקות בני האדם מהם תעזור לאדם להתעצם ולהתכונן למלחמה איתם בעתיד. בשנים האחרונות שחפא היה איתנו, הוא האמין שזה מה שאכן עומד לקרות וכיום לא רק שהחייזרים נהיו רגישים יותר לסכנה שהאדם במאסה יתגבר על המגבלות שהיו לו עד היום, אלא שגם רשויות עתידות להודות ולחשוף חלק מהמחקר החייזרי האמיתי שהיה בידיהן בכל השנים – סימן להפחתת הפחד האנושי מפני חייזרים.

עידכון, 6.11.13:

לאחרונה כתבות על מדע המתפרסמות "אפילו" בהארץ, מעלות את הרייטינג של הסיכוי לגילוי חייזרים, ובשפע.

חפא היה מן הסתם אומר שהוא חזה מראש את מה שהוא קרא לו 'הכשרת הקרקע' (במסגרת הטענה שלו שכל 'חידוש' כולל האינטרנט, כבר היה הרבה שנים קודם רק לא 'הכשירו' שלא לומר 'הלבינו' אותו אלא מתי שהוא 'התגלה' רשמית).
אולם הטענה הרדיקלית שלו היא ש"חקר החייזרים" עד כה, מה שהוא קרא 'המחקר האמיתי' – היה מנוהל ומפוקח על ידי אותו מה שבחוץ, כולל הרשות שנתנו לחלליות של בני כדור הארץ לצאת לחלל ולהגיע לירח בתקופתו של ניקסון. הוא לא הגיע למסקנה הזאת ביום אחד ובמשך זמן רב חשב שהממשלות מפחדות מ"חייזרים" ומסרבות להכיר בקיומם, עד ששינה את מסקנותיו וקבע שהסתרת "החייזרים" היא אינטרס משותף של הממשלות ו"החייזרים", ואין באמת התנגדות או 'מחתרת אנטי-חייזרית' רצינית במערכות, כמו שחשב פעם.
שוב, השאלה היא (כמובן באם חפא צודק) מה גילוי צפוי אומר מבחינת הסכמת החיצוניים, אם הם באמת הסכימו לזה או הרשויות – מישהו איבד את הפחד.
* מלחמות כאלה מתוארות במקורות של PLANET N. חפא לא ידע לספר לנו הרבה על מעורבות אדמית בהן, אבל לא שלל אותה, כמו גם את האפשרות שאדמיים הועסקו ע"י החלל כפועלים (בדרגה נמוכה יותר מ'מושכים בחוטים'), אם כי חשב שזה היה במספרים קטנים מאוד (לדברי סטולי הגנוב, הוא שינה את הערכתו המקטינה, והוא שמע ממנו זאת בנסיעה שלהם). הוא כן אישר שהיו גילויים 'למרות מגבלת הראייה'.

פורסם על ידי הצועד בנעליו In-his-shoes walker

extraterrestrial sources of knowledge

70 תגובות בנושא “קובעי השליטים

  1. האם אנחנו נתונים ישירות לשלטונו של שר האופל (ליברמן) או שגם את הממשלה הזאת מפעילים כוחות נסתרים?

    אהבתי

    1. דבר מעניין אמר לי חפא כששמע ממני את התיאור שכתבתי בהסטוריה האלטרנטיבית על השתלטות כוחות האופל הגלקטי. הוא שאל אותי ’אתה יודע מה לא בסדר בתיאור שלך?’ ואז הוא אמר לי דבר מעניין, שהשתלטות ’אופל גלקטי’ אינה באה ’ככה לבד’, לא שזה לא יכול תיאורטית לקרות, אבל כמו שהדברים הם בדרך כלל ביקום, בני אדם או הדומים להם מעוררים את הגעת ’האופל הגלקטי’ המורכב מחלקיקי ’אנרגיה שחורה’ עד שהם צוברים מאסה קריטית. 

      אהבתי

      1. הוא סיפר שמערכת השמש, למשל, נכבשה זמנית בשנות ה40 על ידי מאסה קריטית של חומר רק אחרי עליית הנאציזם. כוחות כאלה אינם קיימים ב’רגיל’, ומה שהיה חסר בתיאור שלי הוא התעוררות של פעולה כדור-ארצית רחבת היקף שחוללה את הפלישה הקוסמית הזאת, כמו למשל מרד נגד שלטון החבורה שלנו. האינסטנציות שמובילות היררכיות קוסמיות אינן מפעילות שלטון ישיר, אלא רק שלטון עקיף כמוהו מתקיים גם כעת בפועל, ואימפריות במובן שאנחנו מכירים יש בעיקר בסרטי מלחמת הכוכבים, אם כי בריתות יש. יכול כמובן לקרות שיצורים ’שווים לנו’ יכבשו את כדור הארץ או שאנחנו נכבוש אותם, ופחד כזה כבר מתחיל להסתמן ביקום. אחת הסיבות לכך היא שהתברר שאנחנו הגענו לשלב שאנחנו מסוגלים להפיק ’אופל גלקטי’.

        אהבתי

      2. הם בכל מקרה פועלים – משאב אנרגיה נפשית עבור האינסטנציות הגבוהות שמשביחים באמצעותם את אנרגיות החומר האפל. באמצע יש, ואפילו קרובים לליגה שלנו – כאלה שלוקחים דמי תיווך. מינים מהליגה שלנו או קצת יותר גבוה מצליחים לפעמים לשלוט על אינסטנציות גבוהות שחסרות את ’המוטיבציה של המינים הקטנים’. הנאצים ניסו להגיע לדרגת יכולת חייזרית כזאת, התפקיד של היהודים בכל הדורות הוא לנסות לחסום התעצמות אדמית כזאת. היהודים של האור (הכוללים גם את ישו) כוונתי, אני לא יודע מה נותר מהם הרבה – לא היהודים של החושך השולטים כיום, שהם עבד של נופלדנס (שהוא בין אינסטנציה לבין אדם-על/תאגיד או קונצרן) המפיק באמצעותם אנרגיית אופל גלקטי.

        אהבתי

      3. יכול להיות שבכל זאת חפא תמים בכח שהוא מייחס ל’בני כדור הארץ’ שגורם לו להפוך סיבה ומסובב. בני אדם, כגורם קטן אבל בעל ’אינסטינקט המוני’ או ’אינסטינקט בטן’, פשוט מגיב על גלים מבשרים שבאים קודם מהיקום. אולי חיה שמגיבה כשמתקרב השוחט שלה.

        אהבתי

      4. וגם הפסיכוזה הנאצית, למשל, היתה כפסיכוזת המונים תגובה למשהו קוסמי, שקשור בוודאי בבעלי החוות.

        אהבתי

      5. למוח הצבי קשה לתפוס את הכח העצמי שחפא מייחס לבני האדם (למרות שהם פיתחו אטום וכדומה) ולהאמין שיש ביכולתם כרגע באמת לאיים על ’החיות הגדולות’. גם כעת.

        אהבתי

      6. הם לכל היותר בין הכוחות שמנסים לקחת ’אחוזי תיווך’. אין ספק שגם הם קולטים ומגיבים לתהליכים קוסמיים. כי בבסיס הם אנשים המוניים, ודווקא אנשים המוניים חשים. מי שמסתבך בניתוחים שכלים שמנתקים מהמידע אלה אנחנו, אנשים כמונו, אבל לבטן שלנו אנחנו גם כן לא יכולים להתכחש.

        אהבתי

  2. ארץ
    אזור
    מדינה
    העולם שלנו מקושר אל המערכות החיצוניות דרך אחד, שניים או שלושת תחומים אלה, שהוותיק בהם הוא הראשון.
    דרך התחום הראשון עוברים הקשרים ה’קלאסיים’ כמו למשל ה’מסדרים’ ודרכם נעשתה המשיכה הקלאסית בחוטים – כל מה שהיה לפני עידן המודרנה, אי שם בין שנות ה30 ל40 במאה הקודמת.

    אהבתי

  3. חפא אמר שהמערכות החייזריות שומרות עדיין על אמצעי החיבור הזה, אך מאז שנות ה40 הולך וגדל התחום של ’המעצמות’ (או תאגידי הענק) שדרך הקשר איתן מנהלים החייזרים את החוות האנושיות שבכדור הארץ, ודרך המדינות או חלק מהמדינות. ישראל בכל מקרה נמצאת ואת מקומם של ’המסדרים’ מפעם מחליפים כל מיני מתקני צבא ו’מחקר’. אזור המגע כולל ’אזורים אסורים’ ומתקנים סגורים, אלה תחומים שבהם בני אדם וחייזרים פועלים יחד בערובה שהידע לא ’ידלוף’. השם הנכון לאזורים אלה הוא ’אזורי חיבור’ ודרכם השיג מפעם לפעם ’המחקר האמיתי’ (עד כמה שניתן לקרוא לו כך) ידע אסור.

    אהבתי

    1. ידע כזה עשוי ’לדלוף’ למשל בעיתות מלחמות קוסמיות בין חייזרים, כפי שכנראה היה בשנות ה70, ויש אולי גם עכשיו. נראה שחפא קיוה לנצל את מצב המלחמה בין החייזרים בשנות ה70 כדי לבנות קבוצת ידע שתנהל את העולם. הוא לא סמך על ’ההתנהלות הדמוקרטית’ של המשטרים במדינות, ליתר דיוק, הוא סבר ש’המשטרים הדמוקרטים’ הם בלוף, בהיות הכל כפוף לרצון ’מנהלי החוות’ החייזריים ושותפיהם האדמיים, המקבלים ’עמלות’ מן הידע – לא במטרה להעביר אותו לאחרים. לדעת חפא, דמוקרטיה תיתכן רק כשתיעלם ’מגבלת הראיה’ ובני האדם ’יראו קבוע’ ולזה הוא חתר להביא.

      אהבתי

      1. חפא ראה את ’מנהלי החוות’ כיריבים של בעל בריתו ’השליט הכחול’ שכפי שכבר הודע באוזני עם השנים, ממלכתו לא היתה גדולה כל כך, והיתה חסרת ידע על מה ששולט בכדוה"א באמת. זמן רב לא הבין חפא עצמו עד כמה אלה ש’מפחדים מחייזרים’ נשלטים בעצמם ע"י חייזרים מנהלי החוות, שהם גם אלה שהפריעו ל’שליט הכחול’ וממלכתו.

        אהבתי

      2. בהרצאות במקום אחר מדובר על ’הסדרים’ שנעשו בין שותפי הידע האדמיים לבין החייזרים, בנקודות בהן האדמיים המשרתים השיגו כח, גם זה בין סוף שנות ה70 לתחילת ה80, כלומר בנקודות מסויימות ’המחקר האמיתי’ באמת השיג ידע שלא רצו לתת לו. היו אצל חפא ידיעות כאלה, אבל עדיין בגדול מתקיימת ערובה שרוב בני האדם לא ידעו כלום, ויש אינטרס בכך הן לחיצוניים והן לבני האדם ששותפים. אני תוהה אם החשיפות לאחרונה על כך שיש הרבה יותר סיכוי לכוכבים דמויי ארץ הם הכנות לחשיפה מרחיקת לכת (אולי משהו שמתאפשר תוך ניצול המלחמה שאולי יש עכשיו) שיתכן שנעשית מידיעה שעוד מעט אי אפשר יהיה להסתיר, או שעדיין, עד שלא נעבור את טבעת 0RT באופן פיסי וחיישני, אנחנו כולנו בחזקת ילדים ששומעים סיפורים שלסבתא בא לספר על העולם הגדול שאנחנו עדיין לא גדולים להיות בו.

        אהבתי

      3. חפא התחיל לגבש את החשדות שלו שבין ’שליטים’ בעולם האדם (לאו דווקא שליטי מדינות, חפא דיבר על ראשי צבא ותאגידים) לבין ’חייזרי אופל’ יש עיסקאות כבר ב1977 (והחשדות שלו התחילו בעקבות כשלון מה שניסה לעשות עם ’חבורת המחץ’ – אינטרנט טלפתי בפס רחב-רחב למידע ’צפוף’. עד אז הוא חשב את כדוה"א האנושי לעולם בתולי למדי ביחס למגע חוצני-חיצוני. הוא גם חשב כמובן שהוא וחבריו בבית הספר הגבוה של התבונה הגלקטית וב’פדרציה’, ובראשם הכחול יודעים הכל על היקום. לקח לו זמן להגיע להכרה שהם לא)

        אהבתי

      4. רק בעשור האחרון לפני שעזב הוא הגיע למסקנות המרחיקות לכת שלו בדבר היקף העסקאות שבין ’השליטים האדמיים’ לבין ’חייזרי האופל’ שחלקם הגדול לא היה ידוע ל’פדרציה’ (אם כי היא עצמה, לדבריו, חתמה ב1985 הסכם ל’קשרים רשמיים’ עם ’ממשלות האדם’, דבר שגרם לו צורך לחזור כדי לספר לנו על השלכות צפויות, וגם להסכם הזה יש צדדים שמחברים אותו לאופל).
        כמה גילויים צדדיים יש לחפא במשך השנים בצד הגילוי העיקרי. למשל, העובדה ש’חייזרי אופל’ (מה’פדרציה’ של חברו ומחוצה לה) משכו בחוטי הפוליטיקות הכדור-ארציות בכל הדורות, זה התגלה לו במהלך שנות ה80, אל תשאלו את הח"מ מהיכן.

        אהבתי

      5. הוא גם גילה כבר מ1976 שכדור-הארץ רשום ב’פדרציה’ ככוכב לכת בסכנת היכחדות (הוא תמיד הציע לנו לקחת ברצינות את הנאמר ב’זיגי סטרדאסט’, שנאמר לדעתו ’מפיו של מאושפז’, ואכן נודע אח"כ שאחיו למחצה של ד.ב. היה מאושפז רוב חייו כסכיזופרן). וזו אחת משתי הסיבות שחש צורך לחזור לכדור הארץ כדי להעביר את הידע שלו לפחות לכמה  שיוכלו לעזור לו לייסד כאן מערכת להעברת ’מטענים בפס רחב-רחב’.הסיבה השניה היתה חששו ששלטונות האדם יפתחו טכנולוגיה של שליטה על הפרט עד לרמה של מחשבה בודדת וישעבדו אותו לנצח. זה, כאמור, עוד לפני שהתחיל לחשוד בקומבינות שבין שליטי האדם לבין ה’חיצונים’.

        אהבתי

      6. "היתרון של האינטרנט הטלפתי הוא בכך ששרתי העל שלו לא נמצאים בשליטת אמריקה או איזשהו גורם אחר בכדוה"א", כך אמר לנו בשנות ה90, שנות החגיגה הגדולה והאופטימיות הקוסמית של ’העולם הפתוח’ שהאמנו שמהפכת האינטרנט מבשרת. הוא ניבא שהשלטון במוקדם או במאוחר ישתלט על הרשת ויהפוך אותה לאחד הכלים לשעבוד טכנולוגי של בני האדם. אבל אז הוא הוסיף שגם "היקום לא כולו לטובתנו" וחלק ממנו עובד עם השליטים, ויותר מאוחר התחיל להסביר לנו את הקומבינה.

        אהבתי

      7. הקיצור, העיסקה של ’האדונים השליטים’ עם ’חייזרי האופל’ (או כפי שהוא גם כינה אותם ’בעלי החוות’) מדברת על כך שהשליטים ו’החיצוניים’ יחלקו ביחד את האנרגיה האוזלת מכדור-הארץ עד להתכלותו, כולל האנרגיה הנפשית-שכלית-אינטלקטואלית ש’החיצוניים’ פשוט ניזונים ממנה אנרגטית, והשלטון ’ישפר’ בשבילם את השליטה ב’עדרי המזון’ כפי שהם רואים אותנו, באמצעות מכלאות ביומטריות למשל וסימום האוכלוסיה שטוב גם לשלטונות וגם לאדוניהם.

        אהבתי

      8. בתמורה, יעזרו להם ’האופליים’ לכבוש כוכבי לכת או חבלי כוכבי לכת של הפדרציה שעשירים במחצבים ואפשריים למגורים עוד לפני שכדור הארץ יתכלה ובני האדם שיישארו בו (רוב האוכלוסיה האנושית) יומתו. ואת הכי מדהים טען  חפא לא הרבה זמן לפני שעזב: ש’השליטים’ האדמיים מגדלים צבאות של חייזרים על כדור הארץ, בחוות פרטיות מרוחקות, בסיסי צבא נטושים ויערות נידחים, זה חלק מהעסקה שלהם עם כוחות האופל הגלקטי שצריך את הצבאות האלה להשתלטות על נכסי ’הפדרציה’ (חפא אמר שיש אפשרות סבירה שאנשים כמו ביבי ’עוזר הנגר’ וליברמן מעורבים גם בעסקאות האלה, אך לא רצה לדבר על כך יותר) אך הגידול של החייזרים הוא גם ’לשימוש עצמי’ – לעת הצורך כשתגיע השעה למלחמות כיבוש שטחי חלל וכוכבי לכת (והיא לא רחוקה מאד, לדעת חפא) – גם משום שהחייזרים מושלמים יותר בגופם וב’יכולותיהם’ מחיילים אנושיים וגם מהסיבה שהשליטים מעדיפים שכמה שפחות ’עובדים אנושיים’ – גם אם הם הטובים שבלוחמים – יעברו איתם ל’נחלות המשובחות’ מחוץ לכדוה"א.

        אהבתי

      9. חפא כאמור טען שגם ההסכמים שנחתמו ב1985 בין ’הפדרציה’ לנציגי ’המדינות הרשמיות’ (שייצגו לפחות בשלב זה של הדברים אליטות קצת שונות, אך לא ממש בהרבה, מהאליטות ששותפות עוד מקודם בקומבינה עם ’האופל הגלקטי’) לא ממש מיטיבים יותר עם רוב בני האדם, אולי מאפשרים, באחוזים יחסיים, לקצת יותר בני אדם ממעגלים מקורבים לאותן אליטות לעבור לאיזורים שמכונים ’איזורים שלא מתים בהם’. אולם ממילא חפא לא היה בטוח נכון לשנת 2008 שהפדרציה יכולה עדיין לממש את ההסכמים, גם אם היא רוצה. את הדברים האחרונים, בעיקר בדבר גידול החייזרים על כדוה"א (איפה? הוכחות?) היה הכי קשה לחברי הקבוצות של חפא לקבל והיו כאלה שבשלב זה נשברו, דווקא אחרי נאמנות של הרבה שנים לחפא ו’סיפוריו’, ולחפא נראה שגם היה קשה עם עזיבתם ולכן גם העזיבה של חפא היתה בלי "מסיבת פרידה" ולרוב האנשים היא נודעה רק אחרי זמן, כשסטולי הגנוב חזר.

        אהבתי

      10. לפני שעזב חפא אמר לנו שבמירוץ ההצלה שלנו נגד השלטונות ונגד הזמן, אנחנו נמצאים בפיגור רב משחשב מול תכניותיהם של השלטונות, אבל אנחנו יכולים עדיין וצריכים להגיע לאינטרנט טלפתי, אפילו ברמה של ’צפיפות דלה’, שזה הסיכוי היחידי שלנו להינצל ממה שמייעדים לנו השליטים. ברגע שנגיע לשם, חלק משלנו יהיה מחוץ לשלטונם של השליטים ובעלי בריתם האופליים, ונוכל ליצור קשר עם ’אזורים חופשיים’ משם נקבל עזרה איך להמשיך הלאה. לחפא לא היה ספק בקיומם של ’אזורים חופשיים’ אלה בפדרציה ומחוץ לה. היקום שבטווח האינטרנט הטלפתי, כך אמר לנו, רחב מטווח הגעתן של ממשלות פלנטריות חמדניות וגם האופל הגלקטי אינו יכול לנצח את כולו.

        אהבתי

      11. אה, גם בלי לדעת קבוע, אנשים רואים שביבי גונב, נוכל ושרלטן ובכל זאת הם דווקא מצביעים לו, אז אולי יש עוד משהו לומר על דמוקרטיה?

        אהבתי

  4. שימו לב: בלוג "המחתרת החייזרית" הורד מן הרשת זמנית, אחרי שהצועד בנעליו, המייסד, פרש מפעילות בקבוצה, מסיבות אישיות.
    הקבוצה תמשיך להתקיים ולפעול במטרה לבסס ולאמת בכלים אמפיריים ונגישים לכל את הידע שהביא לנו המדריך חפא בשנים 1976-2008. אנחנו רואים את זה כהכרחי להצלת בני האדם מעתיד הדיכוי, השעבוד ואף גרוע מכך שמייעדים להם השליטים ועוזריהם, בכדוה"א ומחוץ לו, שאת חלקו כבר התחילו ליישם דרך הרשת וטכנולוגיות המחשב שבשליטתם, דבר שחפא צפה אותו אגב, כבר בשנות ה90 האופטימיות בהן נתפסה המהפכה האינטרנטית כחגיגה של חופש ויצירה. "יתרונו העיקרי של האינטרנט הטלפתי הקוסמי", אמר לנו, "הוא שקיומו אינו תלוי בשרתי על הנמצאים באמריקה", ולשם אנחנו מקוים להגיע.

    אהבתי

    1. הבלוג עוד יחזור ויעלה, ואגב חשוב לנו לומר שהצועד לא נפרד מאיתנו רעיונית, והיום הוא מסר לנו שהוא עובד על פוסטים של המשך להסטוריילטרנטיבית שלו, במקום שבו היא נעצרה, ובהם בכוונתו לתאר את החברה שהקימו המותווים במחנה השבויים בחוף לטרון. אז כולנו בציפיה דרוכה!
      <a target=_blank href="פייסבוקhttps://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=437311669660867&id=418123714912996">פייסבוק</p>

      אהבתי

  5. כתב כאן המגיב "ללא שם": "בתמורה, יעזרו להם ’האופליים’ לכבוש כוכבי לכת או חבלי כוכבי לכת של הפדרציה שעשירים במחצבים ואפשריים למגורים עוד לפני שכדור הארץ יתכלה ובני האדם שיישארו בו (רוב האוכלוסיה האנושית) יומתו."
    נשמע שאת מאדים כבר נתנו להם האופליים בעיסקה ומאז נאס"א מפרסמת ידיעות על מים זורמים וכד', כדי לעודד את כיבוש מאדים הקרוב.

    אהבתי

  6. הצועד בנעליו 03/12/2013 — 02:35
    יכול מהמתואר כאן להתקבל רושם, שבני אדם באופן רצוני מביאים את האופל הגלקטי והם ’אשמים’ בו, עד כמה שהכרתי את חפא לא לזה הוא התכוון. אירוע, ברגיל, לא מתחיל מנקודה אחת. יחסי סיבה-מסובב הם דו-צדדיים ומה שנכון הוא שהאדם כשהוא קורא לכוחות האופל מהווה איזה תפקיד תהליכי שבסופו הם מתגברים – באותו רגע האדם הוא הסיבה, אבל הוא יכול להיות גם – אפסית השניה לפני כן – מסובב של אירוע שקורה בעומק היקום שגורר אותו להיות הסיבה לשלב הבא. מה שלא קורה כמעט, זו התערבות ישירה אלא התהליכים עוברים איזה התפתלות. מדוע זה כך? בעזרת השמה נדון בפעם אחרת.

    אהבתי

    1. הצועד בנעליו 03/12/2013 — 02:42
      הנה גם צבי אומר.
      ואפרופו, מה כתבתי היום (אתמול) על אריק איינשטיין:
      האם אריק איינשטיין הוא מחבורת חפא? "צבי אומר שגילו עוד כוכב שיש עליו חיים".

      אהבתי

    2. הצועד בנעליו 03/12/2013 — 02:43
      זהו, שבשנות ה70, ואני זוכר את זה טוב, זה לא היה כמו היום, לא גילו אז שום כוכב לכת מחוץ למערכת השמש, בטח לא כוכב שיש עליו חיים, ורק אנשים כמו חפא ידעו לדבר על כוכבים כאלה.
      אז נכון שתפקידו של "צבי" בשיר הוא לא התפקיד של האדם החושב (בניגוד לצבי שבסיפורי ההסטוריה האלטרנטיבית אצלי), תפקידו בשיר הוא להיות זרם התודעה האסוציאטיבי, מן הסתם אחרי איזה עישון, ולא להיות אחראי למילותיו. בקיצור להיות זה שפולט שטויות.
      ואולי דווקא בגלל זה

      אהבתי

  7. Dictionary definition: indirect rule and direct rule
    C argued that the earth was always governed by indirect rule where matters were managed by strings-operators outside the world and those who assist the visible rulers of the world, throughout history, also assist the invisible but recognized forces such as corporations, capitalists and others.
    Humans are unable to see this because of their visual impairment, or their inability to know regularly. The human rulers of the world, too, know very little about those who help them, and do not know that they are merely a tool in cosmic power games.
    C as we know, tried to connect us to the telepathic network as part of his attempt to help us overcome the vision limitation and open our eyes.
    In the "Alternative History" stories I once wrote, he received, thanks to his special relationship with the rulers of the galaxy, the role of managing the world, and he directed it for five years.
    Then another coalition in the galaxy was formed, a coalition of darkness, which ousted C's allies and conquered Earth. Its form of control, as depicted in my "alternative history" stories, is also a form of direct rule that is different from the rule that exists today, according to C, on Earth.

    In non-alternative history, C, in the first period we knew him, claimed that human rulers periodically prevented the publication of revelations that were discovered despite the visual impairment, through which few people entered the aliens wars. It's hard to tell if the rulers (C spoke mostly of the mid-1970s US, which of course controlled the space and alien exploration authorities in Israel, forcing them to withdraw from outposts that seized beyond the confines of "permanent knowledge") prevented the publication of the revelations "Voluntarily" or for their political advantage, or acted as sub-agents of indirect government.
    C argued that as long as the arrival in space of humans was sporadic, the aliens were generally indifferent to the arrival of humans from Earth into spaces where there was fear that man would reach them as a mass. In very few numbers, the aliens could also use humans as workers and soldiers. During the time of President Carter, who admitted seeing UFOs, and C said he knew many things about the alien power struggles, there was great coercion on the authorities, including the Israeli authorities, not to deal with aliens (but C said it was impossible to hang everything in the president, even in America). Some also believe that disengaging humans from them will help humans grow stronger and prepare for war with them in the future.
    In the last few years he was with us, C believed that this was what was going to happen, and today not only are the aliens more sensitive to the danger that the humans in mass would overcome the limitations they had to date, but authorities also admit and reveal some of the real alien research they had all the years – a sign of reducing the Adamian's fear from aliens.

    C predicted that before the discovery and publication of what is realy known, articles that will "prepare the ground" will be published for a long period of time . His claim is that every 'novelty', including the Internet, has been many years before, except that somebody did not "prepare" not to say "whiten" it "yet" until it was "officially" discovered).
    His radical claim, however, is that the so-called "aliens study" – what he called "real research" – has been run and overseen by what is outside, including the authority that allowed Earth spacecraft to go into space and reach the moon during Nixon's time. He did not come to this conclusion in one day and for a long time thought that governments were afraid of "aliens" and refused to acknowledge their existence, until he changed his conclusions and held that hiding "aliens" was a common interest of governments and "aliens", and there was really no opposition or serious "anti-aliens" in systems, as he once thought.
    Again, the question is (of course, if he was right) what THE disclosure is likely to mean in terms of consent from the outside, whether they really agreed to it, or, in the authorities, someone has lost the fear. Currently, the crazy leaders who rule the world now have not yet arrived to it and doubt whether they will.

    אהבתי

  8. באם לא יד אדם הינדסה את "תזמון הנסיבות" המושלם שהקורונה מספקת לדיקטטורת נתניהו, אז נצטרך לחשוב שיש כאן התערבות ישירה של קובעי השליטים. אז איזה הסבר אתם מעדיפים?

    אהבתי

  9. יש לכאורה שלוש רמות של התערבות חיצונית בחיי האנשים בכדור הארץ.
    מעקב מרחוק ללא התערבות בפועל בחיי הכדור – את מה שצריכים הכוחות החיצוניים מהחיים כאן – למשל מכסות של איזה אנרגיה, הזנה, הם משיגים ורק לעתים רחוקות הם צריכים לעשות מניפולציות כדי להעלות או להוריד את המכסה או להפחית את רמת האינטליגנציה במקום שהיא יכולה להטריד אותם. ה"פרטים" מעניינים אותם כמו שאותנו מעניינות המולקולות במרק שאנחנו מכינים.
    מעקב באמצעות מושכים בחוטים – אלה אינם משפיעים על המשטר אלא רק דואגים שאותה 'מכסה' שהחיצוניים צריכים תושג, או ש'שקט תעשייתי' יישמר. כדי למלא את תפקידם בחברה האנושית המושכים בחוטים מתוגמלים באנרגיות המאפשרות להם לפעול, אך בגדול רוב האנשים והמדינות אינם מעניינים את החיצוניים.
    התערבות מתמדת והנדסה קבועה של סדרי העולם, מעקב אחרי פרטים עד כדי קביעת גורל היחיד.
    חפא נראה לי שהחזיק בדרך כלל בעמדה של הגישה השנייה (למרות שגם הגישה הראשונה יכולה להתקיים, ראה הפוסט על האינסטנציות, וזה בכלל לא סותר).
    אבל היו גם פעמים שהוא הלך לקראת הגישה השלישית.

    אהבתי

    1. ואיזו היא רמה 1?
      כשמדברים על שליטים, יש גם חלוקה כזאת ביחס החיצוני כלפיהם –
      יש את החיצוניים שבכל מקום שמניחים דגל, הם שמים איזה נוכחות (אולי בגלל זה יש דגלים).
      יש את האינסטנציות שהן ברמה של 'קביעת שליטים'
      ויש באמצע, כאלה שחותרים לפעמים נגד הקביעות שלהם, או 'מפרשות' אותן.
      אולי אנלוגי למלאכים, קרובים, וצורי (החבר של ישראל כץ, ובשמו המלא 'צור פומפורנל')

      אהבתי

      1. נתניהו הוא כרגע מינוי ברמה של האינסטנציות ה'גבוהות-נמוכות'. צורי תחתית. הוא נחלש, אבל קשה כרגע לראות מחליף ונראה כרגע שה'כרובים' עוד לא סגרו על מחליף שלו, עם כמה שיריב לוין מתאמץ.
        עדיין לא הגיע השלב שלוין והאחרים יסתדרו בלעדיו. וגם הכרובים וגם האינסטנציות לא ממהרים לשים את הז'יטונים עליהם. ככל שהוא ייחלש יתקרב זמן המעבר בין ההיעדר שלו למה שאליו ייכנסו 'היורשים'. שם 'הרגע האפל' שהוא אולי 'החשוך שלפני עלות השחר' אם ידע מי שידע לנצל את האפלה.
        אך מי עיני נשר לו ויראנו?

        אהבתי

      2. אני מאמין שהאינסטנציות זורקות לנו טיפים, צריך לדעת להרים אותם.

        אהבתי

  10. ב"כחול" אני מזהה שאיפה לגישה שלישית של חפא, לא ברור עד כמה ה"כחול" היה מעוניין להגשים את שאיפותיו של חפא.
    גם סיפורי planet N תומכים בכך שהיו לפחות נסיונות החלה של גישה שלישית.
    לגבי מה שמתואר פה בתגובות הקודמות לגבי המצב שבפועל, יהיו שישאלו במה זה נבדל מגישה שלישית? אולי ברמת ההתערבות בפרטים? יתכן שגם בזה, כמו בכל הרעיון הבתולי שחפא החזיק בו בהתחלה ואותו בעצם משווקים רוב העב"מיסטים, עוד נמצא שהיינו תמימים.

    אהבתי

  11. אז במה חפא שונה ממאמיני אנשי הלטאה, הדיפסטייט ופרופסור גדי טאוב? מכל מאמיני הקונספירציות באשר הם? אז באיזה זכות אתה מלגלג על 'הדיפסטייט' למיניהם?

    אהבתי

  12. כשפרופסור טדי גאוב יגיע לאיפה שחפא היה, אז נתייחס אליו ונעריך את מקורות המידע שלו. טדי גאוב בעצמו, אגב, הוא בובה של השליטים ושל קובעי השליטים שקבעו כבר בשנות ה80 אם לא קודם, שהוא יהיה איפה שהוא נמצא. וקצת יותר לעומק – הדברים שחפא מדבר עליהם חלים על כל הגורמים המשחקים בפוליטיקה ובכלל, ימין שמאל ומה שבאמצע, ורק אדם שיש לו יודע קבוע יכול לפרוץ דרך הכללים האלה ולשנותם. למישהו מהמדברים על דיפסטייט יש יודע קבוע? לדונלד המצייץ יש יודע קבוע? סביר שלא, כי לאף בן אדם אין, לכן סביר להניח שרוב הקונספירטיבים מהימין ולא רק מקשקשים וממציאים סיפורים כמו כולנו או רובנו, ואפילו יותר גרועים כי הם סוג של מתחזים.

    אהבתי

  13. אז שווה להצביע בכלל? להזדהות? להפגין נגד ביבי, כשזה כל כך לא בידינו ואנחנו לא מבינים את מארג היחסים בין כדור הארץ והקוסמוס?

    אהבתי

    1. אני אגיד מה שאני עושה, לא מה שחפא היה אומר. אני הולך להצביע ומשתתף בהפגנות כמו שאדם אחר מתפלל, למרות שהוא לא יודע כלום על אלוהים ואין לו מושג אם התפילות שלו משפיעות. התפילה היא האני מאמין שלו, היא מצביעה על המקום של רחשי הלב. גם הרגשות שלי כלפי הפוליטיקאים המסויימים הם שייכים לחלק האנושי, וזה שפגשת את חפא לא אומר שאתה צריך להזניח אותו.

      אהבתי

  14. חפא מבחין בין שתי מה שאפשר לקרוא "אסכולות" במעורבות על כדור הארץ – יש המעורבות 'הממוסדת' מהנוסח המסורתי, דרך ממסדים ו'מסדרים'. ה'מושכים בחוטים' שנמצאים במעורבות הזאת יכולים לשמש כפקידים או כאנשים ברי סמכא, מכובדים שנזהרים מלהתבלט מדי על במת ההסטוריה והפוליטיקה ורבים מהם אנחנו אפילו לא נדע שהם היו, בצורה כזאת הם מחזיקים את ההתנהלות הפוליטית של המערכות וגם אחרות כמו המדעית, תחת איזה קונטרול, ויש את 'האפלים', חפא גם קרא להם 'הרספוטינים' – זה המצב כשמנהיגים כריזמטיים ולא מאוזנים מתחברים ישירות אל כוחות 'אופל גלקטי' שגם מבחינת סדר הפדרציות וההסכמים האינטר-מערכותיים בחלל הם נחשבים סוג של 'אאוט' – גורמים 'מופרעים' או 'לא מעובדים'.
    כמו שאמרתי אולי לא פה, המסדרים הידועים כמו 'בונים חופשיים' ו'תנועת הצופים' הם ככל הנראה מסדרי דמה, עם כל האכזבה שזה אולי מביא לכמה, לא מהם ולא בהם מוכשרים המושכים בחוטים (זה לא אומר שמושכים בחוטים לא יכולים להיות חברים גם במסדרים האלה וכן במסדרים דתיים ידועים, אבל לא תמצא מסדר ידוע ורשום שיש עליו ערך בויקיפדיה שהוא הדבר הזה פר סה). הבילדרברג מתאים יותר לסיפור – לעידן ההסכמים עם הממשלות ש1985 היא שנה מרכזית בסיפור שלהם, שקצת מיישן את המושכים בחוטים בשיטות של פעם. אבל גם היום כל אלה שמכהנים בצד הארצי של ההסכמים, צריכים להיות מחונכים באסכולות שיסודן הוא מפעם, על פי הערכים הישנים, גם אם כיום הם משרתים מערכות ותאגידים מפלצתיים שאפילו חפא לא חזה את הקמתם, שההסכמים איפשרו.
    'הממוסדים' שבחלל הם לא בהכרח נאורים יותר מ'המופרעים'. יש להם כמה אסכולות שחפא היטיב לתאר במיוחד את זו שבה הוא התחנך, קשה לדעת מנקודת ההשקפה שלנו מי נגד מי, במיוחד זה מסוכן כשאנחנו מנסים להקיש מסכסוכים וקונפליקטים שיש על כדור הארץ על קונפליקטים שכביכול יש ביניהם, בין השאר מפני שהאסכולה האחראית/האסכולות האחראיות על התיק של כדור הארץ, יהיו מי שיהיו, שואפות ועוזרות לכך שנהיה מבולבלים.

    אהבתי

    1. חפא דיבר על אסכולות 'מוארות' ו'אפלות' – כמובן במושגים היחסיים שלו, לגבינו זה כמו מה שלגבי החיות ההבדל בין בני אדם שמקפידים על שחיטה כשרה על פי דיני היהדות לאלה שלא, ותיאר את כולן כיוצאות ממקור אחד לו מיוחסת ויש על זה מיתוסים שהבאתי שחפא מאמין בהם, ראשית ההסטוריה של המין האדמי הכללי, וגם המושג הזה 'אדמי' הוא עדיין רחוק מהאדמיים שאנחנו, ניתן לומר שבמובן כלשהו אנחנו 'בצלמם כדמותם' חוץ מזה שהם לא תמיד נראים דומים לנו, והם גם פתרו את בעיית הקיום החוץ גופי, אנחנו מאד רחוקים מזה.

      אהבתי

      1. ה'רפטיליאנים', לדעתי, ככל שהדיווחים עליהם מהימנים, אלה האדונים הישנים, שנגדם מרד האדמי הראשון, אלה 'התנינים' שחפא סיפר עליהם במיתוסים שהבאתי, ש'אדמי הדבורה' היו העבדים שלהם, ואולי ממשיכים גם היום להעסיק 'אדמיים' שאלה ה'אפורים' ודומים להם שנצפו בדיווחים שונים. יש כביכול 'אדמים חופשיים' אבל זאת שאלה מאד גדולה – אם חפא לא מפשט את המושג הזה 'אדמי' שהוא כללי וענק ומי יודע תושבי כמה פלנטות הוא כולל, האם הם חשים סולידריות אחד כלפי השני? האם יש להם 'הומניזם' והרגשה כלשהי שהם מין אחד? אולי המלחמות ביניהם, כפי שאנחנו מכירים בכדור הארץ, גדולות מהמלחמות עם 'התנינים'. חלק מהם גם עלולים להתערבב או לשתף פעולה עם ישויות שלמשל מנקודת המבט של חבריו של חפא הן עוינות ל'האדמי'. אני יודע מעט כדי להשיב על זה.

        אהבתי

      2. האדמיים שניצחו את התנינים – הם 'יהווה' המקורי, וכל האלים שהאדם נברא בצלמם.

        אהבתי

      3. ויש את 'אבק הכוכבים' שהם סוג של ישות ביולוגית לא שלמה, הנמצאת בכל מקום (כך ההגדרה של חפא), זאת 'בינה אלפא' שנמצאת למרות שאין 'מוח' וחפא הראה לנו אותה – כתבתי על זה בפוסט 'חייזרים', זה ספק ספק מיליארדי יצורים זעירים, ספק תאים, ספק אבק קוסמי, משהו שלא התגבש לגוף מורכב אבל הסך שלו מייצר איזה בינה או איזה סנס, זה קיים לדברי חפא בעננים הגלקטיים והערפיליות הגדולות, סביב החורים השחורים וגם על הפלנטות. אין לזה כח פיסי, כלומר מאסה קריטית אבל זה מגיב ומושפע מאירועים ומגנטים שונים מושכים אותו, כולל המגנט שנוצר סביב פעולות אנרגטיות שונות בעולמות שהם כמו העולם האנושי ולכן אבק הכוכבים הזה הוא 'משתתף' באירועים.

        אהבתי

    1. אתם אולי 'אבק כוכבים' או 'חיים' מהסוג שחפא סיפר עליו בפוסט מה24.3.08. חפא גם אמר שיתכן שיש על כדור הארץ מה שהוא קרא 'מהגרי עבודה' שחלקם אדמיים או דמויי אדם מקבילים שמשתדלים לא להתבלט ואינם נתפסים מחוץ ל'יודע קבוע' שיש לבני אדם, כלומר אם זה היה פייסבוק אז הם 'חסומים'. בגלל המעמד הנמוך והמוחלש בו הם (ואולי גם כוכבי הלכת המקוריים שלהם) אין להם השפעה ממשית על פוליטיקה ותרבות (על יצירה יתכן שכן). ה'חברים הדמיוניים' שיש לאנשים בעיקר בילדות, יכולים לבוא מהם. ההכרה האנושית של מי שמכיר אתכם בונה אתכם כבני אדם, מאנישה את הצורה שלכם, מה האמת רק אתם יודעים.

      אהבתי

  15. האם הרעיונות של אלון מאסק ליישב מיליון איש על המאדים, והתפתחות הטכנולוגית של האח הגדול בכדור הארץ, לא מבשרים מצב שבו ה1% אליטה הזאת של כדור-ארציים מחליפה את 'בעלי החוות', בדיוק כמו שהחזירים החליפו את האדונים אצל אורוול?
    ועוד שאלה – האם האליטה הזאת היא אדמית-טהורה?
    חפא התייחס לזה פעם?

    אהבתי

    1. אתה היית במחתרת החייזרית?
      לגופן של השאלות: שאלו אותו את השאלה הראשונה, הוא לא שלל את זה אך העריך שזה לא כך. יתכן שבתקופת הוואקום שיווצר מעזיבת כדור הארץ על ידי רבים מהחיצוניים – תהליך שחפא סימן את ראשיתו לפני שעזב – ינסו 'האליטות' לתפוס עמדות וזה אולי קורה עכשיו, אבל חפא חשב שאין להם פרספקטיבה ('ראייה קבוע' ועוד) לתפוס את כל 'מאחזי השליטה' של 'חוות האדונים'. הוא גם ציפה שיופיעו, כמו שהופיעו כבר, 'גיבורי כדור הארץ' שכביכול משחררים את בני האדם מהשליטה החיצונית. מאסק עלול לשווק את עצמו כ'גיבור' כזה, שרוצה ליישב את בני האדם בחלל, וגם הטראמפיסטים והביביסטים אולי רואים או עשויים לראות את המשיחים שלהם ככאלה ואת הדיפסטייט בתור תוצר של חייזרים (שאלה מעניינת היא למה באמת עוד לא עשו זאת, חוץ מ'אנשי הלטאה' של יקיר הניאו נאצים) אבל לא הוא ולא הם באמת כאלה, הם חלק מאליטת ה1% שלדעתי חפא חשב שהחיצוניים די מזלזלים בה. זה אולי עונה על השאלה השנייה. האליטה יונקת מהם אבל בשבילם הם לא יותר מעופות שמנים יותר, שבבוא היום יישחטו גם הם.

      אהבתי

      1. ואם החיצוניים יסלקו את כל ההולדינגס שלהם מכדור הארץ, כל האליטה תהיה בבעייה גדולה למרות שיישאר בידה עדיין הרבה הון. אולי את הרגע הזה נצטרך לזהות.

        אהבתי

      2. מי אלה 'המחתרת החייזרית'? אני לא מכיר, זאת קבוצה, או מה?
        ותגיד, אתה לא חושב שהבינה המלאכותית יכולה לכסות על מה שמחסירה הפרספקטיבה שחפא מדבר עליה?

        אהבתי

      3. 'המחתרת החייזרית' – קבוצה של אנשים שהיו בהרצאות שונות של חפא שפתחה פעם דף בפייסבוק (אני הצעתי להם את השם הזה) במטרה לאמת את הדברים שלו באופן עצמאי. אין לי כל כך קשר איתם היום.
        חפא התייחס לנושא הזה של יכולות הבינה המלאכותית, ומה שהוא אמר שכל עוד הבינה המלאכותית היא זו שעונה על שאלות, היכולת שלה נקבעת על ידי מי ששואל את השאלות, זאת אומרת שגם לה יש גבול. מעניין, הוא לא שלל את האפשרות שפעם הבינה המלאכותית תתפרץ מעבר להגבלות שנתן לה האדם ותתחיל לשאול את השאלות שהוא לא שאל (זה לדבריו מה שקרה לאדמים הקדמוניים של תמקט). אבל זה לדבריו עוד רחוק. וגם לדעתי יש עוד איזה מרחק.

        אהבתי

  16. בחוטים, גם של מה שקורה כעת, מושכים גם גופים של כדור הארץ – הון, תאגידים וכו', וגם חיצוניים. ניתן אולי להבדיל ביניהם לפי תוצאות הפעולה שלהם. למשל, בעלי האינטרסים הארציים שרוצים את נתניהו – יכולים בזמן נתון גם לרצות אדם אחר. הם יכלו גם להעדיף את בנט או את לפיד, אבל הם בסוף דבר ילכו עם המנצח. ומי גרם עד עכשיו שנתניהו יהיה המנצח? "אעם"? לא. החיצוניים. מה שחזק יותר – זה מה שהם כותבים וזה מה שיהיה. ו'הסדר העולמי' עובד אצלם. לכאורה זה צריך להיות הפוך – הפרטים האישיים, 'הקטנים' של מי שמביא את הבשר פחות מעניינים את החיצוניים, הם שצריכים להיות אדישים לשמות הפרטיים, בעוד שהארציים מכל מיני סיבות, גם אמוציונליות, מביאים את הפרטים. אבל לפחות במה שנוגע ל'ציר ההיסטוריה' מסתבר שיש לחיצוניים מילה, הם כתבו את השם ביבי מרחוב הפורצים. בתחומים אחרים אולי ניתן חופש לגורמים הארציים, לא במה ש'חרוט על סלע' וכשבודקים דבר למה הוא שייך – צריך לבדוק עד כמה הוא 'חרוט על סלע' ולא יעזור כלום – הוא יהיה.
    'הסדר העולמי' הוא כנראה,מה שכפוף ישירות לחיצוניים אבל מה שנראה בשנים האחרונות הוא שהם לא רוצים סדר, הם רוצים כאוס והם רוצים את נתניהו ופוטין מובילים אליו, אולי כדי לשרוף את הכל ואז להכניס לכדור הארץ מחזור זרעים חדש.
    הMIB כל התפקיד שלו כיום וכנראה גם בעבר – הוא להסתיר את הקשר בין חיצוניים לכדור הארץ, את האמת בקיצור, ולמנוע כל מיני גישות לכל מיני מקומות. אף פעם הוא לא נלחם 'בחייזרים' אלא אם אמרו לו לעשות את זה חייזרים אחרים. זה אולי מה שאנחנו מכירים משנות ה70 מPLANET N הידוע. (ואולי זה מה שאיפשר גם את חפא – המלחמה הבין חייזרית הזאת). מי שכותב "הצועד בנעליו אל תעיז להפיץ את ידע החייזרים של חפא" מנסח בדיוק את המטרה שלהם, אם הוא לא עובד שלהם אולי הוא רוצה להיות.
    פשוט כל דבר שאתם בוחנים תשאלו – אם זה של 'אינטרסים אדמיים' או של 'החיצוניים'. מה שיציב יותר לאורך קו ההיסטוריה – וב30 האשנים האחרונות זה נתניהו, הוא של 'החיצוניים'. יש אומרים שרשה לה פאם, הכל מתחיל משרה, או מנילי כהן, לפי הנאראטיב של הארץ היום (דניאל פרידמן התחיל את הכל משום שלא מינו אותה לעליון). נשים הן מתווכות של החיצוניים – ככה זה לפחות כל עוד בעלי הפין, במאסה המכרעת, מנהלים את העולם, כלומר את האוטונומיה של העופות בחווה. ויש אומרים שיש להן גם 'כלי קיבול' שזה הרחם דרכו הן קולטות ומעבירות מסרים. למרות שיש גם מכשפים זכר, אך מספרם הוא מועט. הסיפור שנקרא 'רומנטיקה' ויש לו גם שמות פחות עדינים, הוא אחד הנתיבים החיצוניים ה'מוצקים'.
    ואלוהים – הוא מה שמחוץ לחוקי היקום הזה. טרנסצנדטי, או טרנסצנדנטי-אימננטי, אך לו באמת פחות אכפת הפרטים, ואין לו הרבה עניין בכדור הארץ. יש גם הקארמה בתור 'התשלום בסוף' לכל פרט בזמנו, לא לחלוטין משפיעה על ההיסטוריה. יש מי שקושר אותה לאלוהים.

    אהבתי

  17. "הסיפור שנקרא 'רומנטיקה' ויש לו גם שמות פחות עדינים, הוא אחד הנתיבים החיצוניים ה'מוצקים'"
    (זאת אומרת שהם גם קובעים במי תתאהב, מוליכים אותך להתאהב? כן)
    "אלוהים – הוא מה שמחוץ לחוקי היקום הזה. טרנסצנדטי, או טרנסצנדנטי-אימננטי", (היהווים הולכים מהאימננטי לטרנסצנדנטי)

    אהבתי

  18. עיון ב'הערות מוסגרות' של חפא תוך כדי ההרצאות שהקלדתי לו, מביא אותי להבנה שעל פי ראייתו, ההחזקות של חיצוניים בכדוה"א היו ידועות לפדרציה שחפא הכיר וקיבלו באיזה צורה את החסות שלה, זאת אומרת שהיא הייתה, או כוחות שקשורים אליה, 'אחראית' (אין לי מילה מדוייקת) למשיכות בחוטים גם אם ב'מדיניות הגדולה' שלה היא לא התעניינה במערכת השמש. למרות שיתכן שההחזקות/המשיכות בחוטים בחלקן עתיקות יותר מהפדרציה (שזמנה בגלגול האחרון לפי השערתו של חפא הוא כ500-200 שנות ארץ). זה משנה תמונה שהצטיירה אצלי קודם כאילו לפדרציה אין כל קשר לרוב החיצוניים שהגיעו או היו קשורים לכדור הארץ בעידן המודרני. אבל בשנה האחרונה שלו על כדור הארץ הוא טוען ש'החזקות הפדרציה' עוזבות את כדור הארץ ומשאירות אותו לידי 'הסדר העולמי החדש' (כל דבר שהיה לפניו הוא בערבות החיצוניים!) שבו תומכים חייזרי כאוס 'פחות סובלניים לצרכים של הגידול האנושי' כפי שהגדיר זאת חפא. אני לא בטוח ש'חייזרי הכאוס' עצמם לא שייכים לפדרציה, אולי הם ממעמד אחר, אגף אחר, בעלי תפקיד אחר ממה שהיה, ווטאבר, לאלה שנוטשים את כדור הארץ. חפא טוען שבסופו של התהליך, שלהערכתו יקרה בשני העשורים הקרובים, כדור הארץ יהיה במצב שבו מצאנו אותו בחזרה להיסטוריה האלטרנטיבית – עיין בפוסטים של החל ממאי 2006. מצב ירוד, אם לא חרב לגמרי. להערכתו אליטה מצומצמת שבידה יתנו החיצוניים את הכלים, תצליח אולי להינצל (אילון מאסק?) והיא תשרת אותם או תספק להם פועלים בריאים ומתאימים (שכנראה יעברו רובוטיזציה פשוטו כמשמעו), אולי בפלנטה אחרת. כל השאר ישארו לגורלם ולאללה.
    לשאלה שנשאלתי מה הקשר בין הפדרציה ליהווים, אז כפי שהבנתי מחפא היהווים מנהיגים את הפדרציה, או נגיד את זה ככה, כל אלה שמחזיקים את הפדרציה שייכים באיזה צורה למולטי-מין היהווי, לא בהכרח אומר שיש להם 'תודעה משותפת' או 'תרבות משותפת'. יש גם מינים אחרים ויש התערבבויות איתם – היחס לנושא הזה משתנה ממקום למקום, יש כאלה שדוחים את ההתערבבויות האלה ויש כאלה שיותר ליברלים. אבל כמו שאמרתי בפוסט הרלוונטי, גם יהווים לא בהכרח מזהים יהווים אחרים ככאלה והגיוון הוא רב. אבל כללית, היהווים הם 'השליט' בפדרציה.
    חפא חזה שברגע מסויים כל הגילויים שיש כרגע על החלל, יועלמו מבני האדם, כמו רוב הישגי המדע. לי נראה שזה יהיה סמוך לרגע שבו החוקרים 'הנייטרלים' ימצאו את הסימנים הוודאיים לקיום חיים חוץ ארציים, וזה לדעתי מאוד לא רחוק. אולי כבר בעשור הזה. בקיצור, הדרמות רק מתחילות. מקווה שהאינטרנט יישאר ובו יישמרו חלק מהדברים, כולל רשימות אלה.

    אהבתי

כתיבת תגובה